Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, al enkele dagen ben ik op zoek naar een goed abonnement naar mijn normen, ik heb deze hier gevonden. Nu zou ik van abonnement willen veranderen maar ik weet niet hoe. Zou u mij hier over kunnen informeren. mijn huidig abonnement is ook van proximus. alvast bedankt, De klant
Kan er mij iemand het e-mail adres van de klachtendienst bezorgen? Ik zou graag een aantal e-mails forwarden naar deze dients in de hoop eindelijk een antwoord te krijgen op mijn gestelde vragen...
Het is bekend dat er voor nieuwe klanten vaak promoties zijn, zoals op dit moment 49,95€ (tv, tel en internet) + gratis installatie en activering. Hoe zit het met bestaande klanten? Daarom volgende 2 algemene vragen: 1) Voor bestaande klanten: welke (realistische) promoties hadden jullie graag in de toekomst verkregen? Alvast eentje om van wal te steken: 1 jaar gratis huur decoder (€ 8 x 12 mnd = € 96 op een jaar). 2) Aan de Proximus-medewerkers op dit forum: zijn jullie er mee bezig om ook bestaande klanten bij tijd een promotie toe te kennen? Is hier ruimte voor? Kunnen we binnen afzienbare tijd iets verwachten? Alvast bedankt voor alle reacties.
Hallo Beneden in mijn huis staat een B-box 3 maar nu wil ik boven in mijn kamer een lan verbinding aanleggen. Het probleem is dat ik geen draad van beneden naar boven kan trekken. Op het eerste verdiep is echter wel een telefoonstekker. Van daaruit wil ik cat5e draad leggen tot in mijn kamer. Heb ik hiervoor een nieuwe modem nodig? Zelf ken ik niet super veel van netwerken, vandaar mijn vraag. :) Alvast bedankt!
tegen dat ik mijn abbonement actief krijg , Ben vrijdag naar proximus geweest om te veranderen van pre paid naar abbonement , daar zeiden ze dat het tegen de volgende ochtend zeker in orde ging zijn ??? niet dus ! heb dan zaterdag zelf nog gebeld , daar juist hetzelfde komt zeker in orde vandaag nog , we zijn nu ondertussen al zondag maar nog steeds zit ik met die herlaadkaart ??? mvg
Waarom kan ik mijn verzamelde punten niet inruilen voor accessoires die te koop zijn in de shop zoals hoesjes,kabels,etc...?
Ik kan sinds gisteren niet meer zappen met de afstandsbediening. Als ik op een cijfer druk, verandert de tv niet van zender. En ook het kanaal veranderen via de + en - lukt niet. Ik kan enkel van kanaal veranderen via de TV guide. Alle andere knoppen lijken wel goed te werken. Als ik op de cijfers of +/- druk, flikkert wel het symbooltje op de decoder dat hij het signaal ontvangt, maar verandert de zender dus niet. Ik heb een V5 afstandsbediening. Ik heb al geprobeerd om op Menu + 1 te drukken om hem in IR mode te zetten, en ik heb de afstandsbediening al gereset naar fabrieksinstellingen, maar het probleem blijft bestaan.
Hallo, ik heb een voordeel pack Slimme Diensten op mijn abonnement, Dus ik vermoed ook dat de Weergave oproeper. Hoe komt het dan dat er als er iemand belt, dat ik toch niet kan zien wie er gebeld heeft? Zeer vervelend. Ik zou graag dit opgelost zien.
De nieuwe update van de Proximus TV app zou Chromecast ondersteuning moeten bieden. Ik kan mijn Chromecast selecteren in de app en vervolgens zou een afstandsbediening demo moeten starten maar er gebeurt niets. Op de TV zie ik Chromecast openen met een achtergrond van Proximus met de melding "klaar om te kijken" Kan dit opgelost worden?
Gedurende een ganse periode krijg ik elk jaar een korting van 5€ per maand op mijn factuur voor trouwe klant. Toen deze korting in juni er niet meer opstond belde ik jullie diensten hierover en werd me meegedeeld dat deze de 28ste mei opnieuw toegekend was en ik hiervan een kredietnota van ging krijgen. In juli stond deze er eveneens nog niet op en terug gebeld naar de klantendienst. Krijg ik iemand aan de lijn die me verteld dat deze korting niet toegekend wordt. Waarom zeggen ze dan eerst dat de korting reeds toegekend was? Is dit zo dat men langdurige klanten behandeld? Als ik dan bij Orange voor hetzelfde pakket in plaats van 95€ maar 80€ per maand betaal... :?
Voorbeeldtekst Hoe ga ik stap voor stap te werk om een film of series op te nemen.
Dinsdag bestelde ik voor 2 gsm's een abonnement. Tot op heden zijn deze nog steeds niet geactiveerd. Ze beloofde waarschijnlijk dezelfde dag of ten laatste binnen de 24 tot maximum 48 uur. Tot op heden nog steeds niet actief:(
Hoe activeer ik cloud?als ik cloud activeer komt er op reeds een account in gebruik als foutmelding
ik huur nog steeds de "oudere" versie van digicorder (zoals blijkt uit de aanbieding die ik vandaag per post ontvangen heb om het nieuwe menu van proximus in te laden). hoe en waar kan ik mijn digicorder inwisselen voor de nieuwste versie?
we hebben via de firma op meerdere locaties TV . Als ik de Proximus Tv app download gaat hij automatisch het verkeerde lijnnummer kiezen bij het inloggen in de app. Hoe kan ik dat wijzigen. Ik krijg in de instellingen --> "mijn toestellen" --> mijn account en daar staat dan Proximus lijnnummer. Selecteer de proximus telefoonlijn om het toestel op aan te sluiten en daar staat dan 1 telefoonnummer in en dit is het verkeerde. Er staat geselecteerde bij maar ik wil een ander nummer selecteren maar kan daar niets toevoegen. Waar kan het dan wel ???
Hi, Sinds een aantal dagen probleem met TVO chromecast. Vooraf : Ik kan probleemloos andere media casten zoals youtube, foto’s, muziek, enz. Als ik een goedlopende TVO op de smartphone wil casten naar chromecast volgende meldingen : Op smartphone : FOUT “Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar, probeer het later opnieuw. Op TV mets chromecast : Druk op ( een driehoek ) op uw apparaat om te starten. Op de smartphone is geen driehoek te zien. Herhaaldelijk proberen geeft steeds dezelfde meldingen. Nog : Op de smartphone laatste app versie van TVO. Iemand raad of uitleg ?
Hoe komt het dat wij nu bij de Franse zenders (Frankrijk) ondertiteling in het Frans krijgen ? Hebben wij op een of andere knop geduwd waardoor dit tevoorschijn komt ? Reeds dank bij voorbaat voor het antwoord
Hallo, Ik heb 1 GB mobiel internet in mijn abonnement. Tot op heden heb ik dit nog niet gebruikt. Ik zou dit willen gebruiken om onderweg mails te bekijken of even iets op te zoeken op internet. Dus helemaal niet intensief. Kan ik met 1 GB al iets doen? Is er een verschil met het verbruik als je in het buitenland zit? Normaal gezien gebruik ik Wifi indien aanwezig en dan schakel ik mobiel internet uit. Mvg, Cindy
Hey Elsa, ik heb net proximus aan de lijn gehad, en mijn bbox3 is gebridged. In poort 1 en 2 internet en poort 3 en 4 tv. Maar mijn WiFi extender werkt nu niet meer, weet jij soms raad? Edit Wim: titel topic aangepast
Ik heb Proximus tv, thuis op iPad en iPhone. In t weekend zit ik op locatie waar ik wel WiFi heb en tv toestel maar geen kabel. Kan ik mijn iPad aansluiten op mijn tv-toestel zodat ik alzo op groter scherm kan kijken naar rechtstreeks tv, maar ook naar de opgenomen programma's. Ik heb een HDMI kabel en een speciale kabel die mijn iPad verbindt met tv....krijg melding " mirroring " niet toegestaan of storing... Is de kabel " chromecest " een oplossing ? Dank u wel voor elke info ... Groetjes, Freddy
wat betekent THUMBR ???
Gisteren wilde ik een inkomende mail afdrukken (WLM) maar er gebeurde niets! Gebruik windows live mail/ windows 10/HP printer op mijn netwerk. Alle andere documenten /mails, enz...worden perfect afgedrukt. Dinsdag heb ik verschillende mails afgeprint zonder problemen. Heb het uiteindelijk opgelost door de mail op te slaan bij mijn documenten, dan kon ik het bestand wel afdrukken. Wat is er aan de hand dat één bepaalde mail niet wordt afgedrukt? Heb dit nog nooit voorhad. Mvg.
Sinds vandaag is het ineens niet meer mogelijk om mijn beschikbare download volume te tonen? My Proximus -> Mijn Verbruik -> Hier zou normaal een balkje weergegeven worden met het download volume, dat is niet meer zichtbaar. Hoe kan ik nu zien hoeveel volume ik nog overheb? Mvg, Michael
Proximus zit voor op schema met zijn Mantra-project: het ombouwen van het traditionele vaste telefoonnet naar een toekomstgericht netwerk, dat minder kost en soepeler inspeelt op de behoeften van de klant. Met het uitschakelen van zijn laatste klassieke EWSD-telefooncentrale (Electronic Worldwide Switch Digital) bereikte Proximus een belangrijke mijlpaal in dit gezamenlijke project met Italtel. Het project zal naar verwachting eerder dan gepland klaar zijn: eind 2017 in plaats van eind 2018. Het zogenaamde Proximus Mantra Switching Outphasing-programma is een gezamenlijk project met Italtel, een toonaangevende telecomspeler op het vlak van 'next generation'-netwerken, -diensten en IP-communicatie. In 2013 koos Proximus Italtel als partner voor dit Mantra-project, bedoeld om het traditionele netwerk van Proximus buiten gebruik te stellen. Het nieuwe, geheel digitale netwerk zal heel wat voordelen inhouden, zoals het verhogen van de betrouwbaarheid op het vlak van operaties en net
Als men een opname insteld klikt men op opnemen en dan verder gaan. Maar als men dan wil voort progammeren moet men dan met het nieuwe systeem telkens opnieuw beginnen ? Ik bedoel uit de TV guide gaan, dan terug, en weer de juiste datum instellen. Vroeger was dat makkelijk, of doe ik iets verkeerd ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.