Skip to main content
Antwoord

Download volume niet meer zichtbaar @My Proximus

  • July 14, 2016
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Sinds vandaag is het ineens niet meer mogelijk om mijn beschikbare download volume te tonen?

My Proximus -> Mijn Verbruik -> Hier zou normaal een balkje weergegeven worden met het download volume, dat is niet meer zichtbaar.

Hoe kan ik nu zien hoeveel volume ik nog overheb?

Mvg,

Michael

Beste antwoord door michaelvandijck

Dag Jos,

Ik heb zonet nog eens gecheckt en blijkbaar is het terug in orde.. Misschien een technisch probleem met de site geweest gisteren?

Alvast bedankt.

Mvg,

Michael
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • July 14, 2016
Dag Michael,

Kan je me de volgende gegevens bezorgen : je klantnr., tel.nr., gsm nr., my proximus login.

Dan laat ik het door de bevoegde dienst nakijken.

Groetjes,

Jos

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • July 15, 2016
Dag Jos,

Ik heb zonet nog eens gecheckt en blijkbaar is het terug in orde.. Misschien een technisch probleem met de site geweest gisteren?

Alvast bedankt.

Mvg,

Michael

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 15, 2016
Ok prima,

Fijn te horen.

Waarschijnlijk gaat dit te wijten geweest zijn aan de website inderdaad.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten

Koen