Hey Elsa, ik heb net proximus aan de lijn gehad, en mijn bbox3 is gebridged. In poort 1 en 2 internet en poort 3 en 4 tv. Maar mijn WiFi extender werkt nu niet meer, weet jij soms raad?
Edit Wim: titel topic aangepast
Antwoord
Bbox3 is gebridged
Beste antwoord door ThomasP
Dave, de bbox3 staat standaard niet bridged maar routed. Vreemd dat deze zo staat ingesteld bij jou. Of is dit bewust gedaan? Voor een wifi extender moet deze routed staan. Om je bbox3 terug op routed te zetten kan je:
- Bbox3 resetten. Hierdoor komt je bbox3 terug op zijn fabrieksinstellingen en zo dus ook terug op routed. Een reset doe je door achteraan de bbox3 dmv een puntig voorwerp de reset knop 15 seconden ingedrukt te houden. Dit is eigenlijk de meest eenvoudige manier. Let er wel op dat al je persoonlijke settings verloren geraken (zoals een gewijzigd wifi wachtwoord).
- Ons je telefoonnr of klantnr door te sturen via een privébericht. Dan zetten wij dit voor jou recht. Ja mag deze gegevens doorsturen naar Het Proximus Team.
- Bbox3 resetten. Hierdoor komt je bbox3 terug op zijn fabrieksinstellingen en zo dus ook terug op routed. Een reset doe je door achteraan de bbox3 dmv een puntig voorwerp de reset knop 15 seconden ingedrukt te houden. Dit is eigenlijk de meest eenvoudige manier. Let er wel op dat al je persoonlijke settings verloren geraken (zoals een gewijzigd wifi wachtwoord).
- Ons je telefoonnr of klantnr door te sturen via een privébericht. Dan zetten wij dit voor jou recht. Ja mag deze gegevens doorsturen naar Het Proximus Team.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.