Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Als ik inlog op MyProximus krijg ik via “Mijn Berichten” en vervolgens via “Mijn e-mails lezen en schrijven” toegang tot mijn inkomende en uitgaande mails. De inkomende en uitgaande mails werden door mij geklasseerd in verschillende mappen. Ik heb recent windows live mail geïnstalleerd op mijn pc. Maar, in windows live mail verschijnen enkel de e-mails die op MyProximus nog niet werden geklasseerd en die daar dus nog in het “Postvak In” staan. De e-mails die werden geklasseerd in de verschillende mappen van MyProximus verschijnen niet in windows live mail. Is het mogelijk de mappen (en de bijhorende mails) van MyProximus te integreren in windows live mail?
Wij kijken bijna nooit live tv maar nemen meestal programma's op. Sinds enkele maanden kunnen we echter sommigen van onze opnames niet meer bekijken. Het betreft 80% van de opnames. Wanneer we naar het menu opnames gaan, op het programma klikken en dan op 'kijken' dan komen we terug op het beginscherm van het programma. Soms lukt het echter om via de tablet te klikken op 'bekijken op tv' en dat lukt wel en we kunnen dan wel met onze afstandsbediening verder spoelen en pauzeren ed. Maar helaas lukt dit ook niet altijd. Ik heb hier al herhaaldelijk voor met proximus gebeld al talloze keren stekkers uitgetrokken en apparaten afgezet,... in totaal denk ik dat ik al meer dan 4u aan de lijn heb gehangen en ik begin het een beetje beu te worden. Sinds 6 maanden hebben we proximus en ik heb ervoor 20 jaar telenet gehad. Op die 6 maanden heb ik al meer met proximus aan de lijn gehangen dan in die 20 jaar bij Telenet. Het begint hoog te zitten. Iemand een ander idee dan de boel buiten gooi
Mijn probleem is het volgende. Mijn decoder blijft aanstaan met welcome + op zijn display en met een zwart scherm op tv. Decoder kan enkel uitgeschakeld worden met de on/off-knop op de achterzijde (de decoder reageert namelijk niet meer op de afstandsbediening.) Na opnieuw inschakelen komt er een 30tal seconden 'software wordt geladen, gelieve enkele minuten te wachten' op het tv scherm. Na deze 30 seconden verschijnt er opnieuw een zwart scherm en welcome + op de display van de decoder. Ik heb al alles geprobeerd. Factory reset, rebooten van modem en decoder zoals het hoort. Niets helpt... Weet iemand hier een oplossing voor?
Iedereen happy laten surfen, bellen en tv-kijken? We komen eraan! Reserveer snel je gratis Happy House-bezoek. Iedereen happy laten surfen, bellen en tv-kijken? We komen eraan! Reserveer snel je gratis Happy House-bezoek. Is deze mail niet goed leesbaar? Klik hier. Proximus Iedereen happy laten surfen, tv-kijken en bellen: daarvoor komen we gratis bij je thuis! Dag Marcel , Als je surft, tv-kijkt of belt, wil je natuurlijk dat alles pico bello werkt. Maar daar heb je het al: de technologie staat niet stil. No worries! We komen je helpen zodat je voluit profiteert van Proximus. Op het programma van ons Happy House bezoek? Check en beveiliging van je internet en/of wifi-verbinding, configuratie van je laptops, tablets en smartphones inbegrepen. Test van het mobiele netwerk bij jou thuis. Gratis vervanging van je oude modem en decoder. Uitproberen van de heel praktische gratis apps MyProximus en Proximus TV. Om jou
ik heb een wifi versterker gekocht en een nieuwe tv ik heb alles geinstalleerd en ontvang wifi maar nu zeg mijn tv geen connectie met dns server wat doe ik fout ?
Sedert de installatie van de nieuwe software schakelt de tv ook aan als de decoder aangezet is irritant als ge radio wilt beluisteren is daar een oplossing voor aub grtn
Bij publiceren van mijn website krijg ik volgende melding : sommige bestanden op de server ontbreken of zijn beschadigd Iemand een idee wat ik nu fout doe Http://www.justoneclick.be
ik wens een email te verzenden vanuit oostenrijk. Hoe kan ik de smtp instellen cfr ik kan mijn emails lezen maar niet verzenden
ik vertrek naar nepal en zou willen weten hoe ik daar op een plaatselijk netwerk moet inloggen om mijn smartphone daar te gebruiken ik heb een proximus smart + abonnement MVG james
Misschien een domme vraag, maar ik ben mijn kaartje kwijt waar mijn stickertje opplakte met de gegevens van mijn modem. Hoe kan ik die gegevens ergens terug vinden? Bedankt alvast
Ik wou een sms sturen naar 4884 om te betalen voor mijn bus rit. Er kwam een melding op mijn scherm dat dit een betalende sms was. Ik heb aangeduid dat ik deze melding niet meer wou ontvangen en heb hierna per ongeluk aangeduid dat ik nooit voor sms'en wou betalen. Ik kan nu dus geen sms'en meer sturen waarvoor ik moet betalen en vindt nergens bij mijn instellingen hoe ik dit kan herinstalleren. Hoe kan ik dit ongedaan maken zodat ik terug kan betalen voor sms'en?
Eerst had ik wifi verbinding maar heb ooit sms gehad van proximus maar wat weet ik zelf al nimmer maar dat was iets met codes van alles wat op de wifi zat maar toen heb ik 1 verwijderd en denk dat de ps4 het was maar nu kan ik nimer met internet op er staat altijd maar zelfde dns fout (nw-.....-.) Dan kan je voor voorgestelde acties staat er op doe modem uit start op start ps4 op maar nog altijd niks wat moet ik doen ?
hallo, ik heb een vraag: ik heb een decoder V5 overgenomen van iemand die overgestapt is naar telenet, ik zou graag deze gebruiken en mijn huidige huurdecoder inleveren...kan dit en waar moet ik dit doen? Ik ga er dan vanuit dat mijn abonnement 8 eu/maand goedkoper zal zijn? mvg Gaetan
hallo heb een vraagje heb soms als ik netflix opstart dat die vastloopt zijn er nog mensen met dit probleem heb een bbox3 en v5 decorder. anders werk hier alles prima maar soms als ik een film wil bekijken in het opstarten ervan loopt het vast. graag een antwoord aub?
Vind het een beetje raar om een decoder te hebben zonder harde schijf. Ik vind persoonlijk dat je altijd de mogelijkheid moet hebben om iets lokaal op te nemen. Ja natuurlijk zie ik het nut er van in dat je op netwerk opneemt maar het neemt niet weg dat bv lokaal vooruit spoelen beter gaat dan dat dit via netwerk gebeurd. Moest er ooit in de toekomst een v6 komen (wat wel zal gebeuren in de toekomst) hoop ik persoonlijk terug op een hdd van 500 GB en een netwerk drive zodat je het beste van beide kan combineren. Ok ja decoder stuk dan ben je je lokale opnames kwijt maar als je je hdd zou kunnen swipen zoals de V5 en dat je vervang toestellen geen hdd bevatten maar dat je je hdd van je oude v6 decoder zou kunnen in pluggen ben je ook niet al je opnames kwijt. Zou ook verstandig zijn als je modem kuren krijgt en je pas later een ander zou krijgen dan kan je nog altijd je lokale opnames zien (mits aanpassing van de software) want ik weet dat de V5 helemaal niet meer werkt als er g
Hola, Gisteren, serieopname van " Forever " op Vier. Afleveringen om 20u15 en 21u29. Ik kijk later die avond de aflevering van 20u15, geen probleem. Ik wil de aflevering van 21u29 bekijken en in plaats van " Forever " krijg ik " Star Wars Episode IV : A New hope " te zien met 03.07 als tijdsduur. Deze film werd oorspronkelijk vertoond op Vier op zaterdag 25 juni ll. Normaal lijkt dat niet. Zou stroomonderbreking hier ook het wondermiddel zijn ? In TV Replay kan ik wel de aflevering van 20u15 herbekijken, maar die van 21u29 niet. Groetjes peter V
Regelmatig stel ik vast dat de leds LAN en WIFI op mijn BBOX3 een tijd rood aangegeven: Na een tijd komen die terug normaal. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Ik heb gisteren een sim kaart aangevraagd bij een proximus centrum met behoud van nummer ik kwam van bij orange (mobistar) deze zou geactiveerd moeten zijn na 24u maar did is nog altijd niet gebeurt wat kan ik hier aan doen?
Ik heb super traag internet. Ik weet niet of het aan mij ligt of aan mijn configuratie. Ik heb internet Maxi en ik zou een snelheid moeten halen van 70 Mbps maar zoals u zelf kunt zien in de bijlage geraak ik maar aan 3.94 Mbps. Ik heb geen idee waaraan het kan liggen. Ik heb al verschillende keren gebeld naar de technische dienst en zij deden dan een lijntest en zeiden tegen mij dat alles in orde was. Nu ik woon wel midden in een industrie gebied.Misschien dat het daaraan ligt? Mijn klanten nummer is 611588354.
Teken de petitie massaal https://www.change.org/p/proximus-fox-hd-toevoegen-aan-het-basisaanbod-van-proximus-tv-cac4bfb3-56b3-4bab-9f86-0df3187eb269
Hallo, Ik ben werknemer bij Proximus en zou graag een Eigen website opstarten voor mijn zaakje in bijberoep. hiervoor zou ik een domeinnaam willen aanvragen, maar zou deze willen koppelen aan een ander mail-adres dan : veronique.boingen@belgacom.be Ik heb de uitleg teruggevonden hoe ik dit e-mail adres moet aanmaken, maar kan op de site van My Proximus de box E-mails niet terugvinden mvg, Veronique
goeiemorgen, graag had ik wat meer informative bekomen ivm Proximus Affinity Program. Ik heb momenteel een Pack Internet Overal + TV+ Telefonie. hierbij staan ook 2 gsm nummers waarvoor wij 2 X 25,00€ betalen, en een korting krijgen van 2 X 5,00€. Mijn vraag nu is of ik deze korting nog behoud als ik zou overstappen naar dit Affinity program...of kan dit niet behouden blijven in dit program... dank bij voorbaat
Mijn moeder heeft gisteren via de vaste telefoon getelefoneerd tijdens de daluren dus de gesprekken zijn gratis maar na 4 uur werd dat telefoongesprek automatisch beëindigd. Zou het kunnen dat Proximus dat doet als men te lang telefoneert want ik heb nog zulke verhalen gehoord. Als dat zo is, geldt dat ook voor telefoongesprekken tijdens de piekuren waar men € 0,74/gesprek betaald?
Heb een vraagje vanaf deze maand heb ik internet start bij PX. Maandelijks heb ik nu 150 GB vroeger was het 100 GB http://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/internet/internetabonnementen.html Met mijn surfgedrag zie ik nu staan op My Proximus dat ik maar 8 GB op 13 dagen verbruikt hebt dus kom uit op ongeveer 0.5 GB verbruik per dag. Dus ik kan nooit aan die 150 GB geraken per maand. Maar nu komt de kat uit de boom. Ik wil 2 keer maand Netflix nemen op jaarbasis. Zoals nu wil ik terug maandje Netflix nemen omdat Orange Is the New Black en Marco Polo zijn uitgekomen. Dus ga niet toekomen met mijn volume. Lees dat ik 20 GB kan bijbestellen voor 5 euro maar lees ook dat ik voor 10 euro pakket kan bijbestellen met onbeperkt volume staat op jullie eigen website PX de prijzenlijst van 2016 http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/abo_access_nl.pdf BIJKOMEND VOLUME Internet START & COMFORT Onbeperkt abonnement 10,00 euro. Hoe zit het nu juist i
Hallo Ik kan op PES2015 niet online of op Myclub spelen. Ik heb het probleem gegoogeld en daar vond ik dat er een probleem met mijn router of netwerk kon zijn. Dus wordt de toegang tot PES2015 Myclub door Proximus verboden of is er een probleem met mijn eigen PC? Groeten,
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.