Vind het een beetje raar om een decoder te hebben zonder harde schijf.
Ik vind persoonlijk dat je altijd de mogelijkheid moet hebben om iets lokaal op te nemen.
Ja natuurlijk zie ik het nut er van in dat je op netwerk opneemt maar het neemt niet weg dat bv lokaal vooruit spoelen beter gaat dan dat dit via netwerk gebeurd.
Moest er ooit in de toekomst een v6 komen (wat wel zal gebeuren in de toekomst) hoop ik persoonlijk terug op een hdd van 500 GB en een netwerk drive zodat je het beste van beide kan combineren. Ok ja decoder stuk dan ben je je lokale opnames kwijt maar als je je hdd zou kunnen swipen zoals de V5 en dat je vervang toestellen geen hdd bevatten maar dat je je hdd van je oude v6 decoder zou kunnen in pluggen ben je ook niet al je opnames kwijt.
Zou ook verstandig zijn als je modem kuren krijgt en je pas later een ander zou krijgen dan kan je nog altijd je lokale opnames zien (mits aanpassing van de software) want ik weet dat de V5 helemaal niet meer werkt als er geen internet connectie is, ook lokale opnames werken niet meer tot er terug internet verbinding is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.