Ik heb super traag internet. Ik weet niet of het aan mij ligt of aan mijn configuratie.
Ik heb internet Maxi en ik zou een snelheid moeten halen van 70 Mbps maar zoals u zelf kunt zien in de bijlage geraak ik maar aan 3.94 Mbps.
Ik heb geen idee waaraan het kan liggen. Ik heb al verschillende keren gebeld naar de technische dienst en zij deden dan een lijntest en zeiden tegen mij dat alles in orde was. Nu ik woon wel midden in een industrie gebied.Misschien dat het daaraan ligt? Mijn klanten nummer is 611588354.
Antwoord
Supertraag internet
Beste antwoord door Elsa
Als je de installatie zelf uitvoert moet er niet altijd een technieker langs komen, enkel komt die dan langs ingeval hij wat abnormaals vaststelt als hij de omschakeling uitvoert van adsl naar VDSL (omleggen van de aansluiting in de ROP == glasvezelstraatkas)
Maar je zou u er ook eerst moeten vergewissen bij Proximus of het "do it yourself" nog altijd mogelijk is want dat durft wel eens veranderen bij proximus net als je nu bijvoorbeeld geen TV decoder meer kunt aankopen en alleen maar huren, om maar te zeggen als het vandaag zo is, is het morgen al anders ;-)
Anders gewoon eens een Proximus center binnen springen om u duidelijk te laten inlichten.
Maar je zou u er ook eerst moeten vergewissen bij Proximus of het "do it yourself" nog altijd mogelijk is want dat durft wel eens veranderen bij proximus net als je nu bijvoorbeeld geen TV decoder meer kunt aankopen en alleen maar huren, om maar te zeggen als het vandaag zo is, is het morgen al anders ;-)
Anders gewoon eens een Proximus center binnen springen om u duidelijk te laten inlichten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.