Skip to main content
Antwoord

PES2015

  • July 13, 2016
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Hallo

Ik kan op PES2015 niet online of op Myclub spelen. Ik heb het probleem gegoogeld en daar vond ik dat er een probleem met mijn router of netwerk kon zijn. Dus wordt de toegang tot PES2015 Myclub door Proximus verboden of is er een probleem met mijn eigen PC?

Groeten,

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Pablo456,

Je kan best eens kijken welke poorten nodig zijn voor jou spel en deze dan openzetten op de modem.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/internetpoorten-openen-op-uw-modem.html

Er worden een paar poorten door ons geblokkeerd maar deze kan je via myproximus openzetten.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_secu/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/uw-internetverbinding-beveiligen/geblokkeerde-internetpoorten-openen.html

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • July 13, 2016

Elsa
  • July 13, 2016
Ik weet niet wat pes2015 of Myclub is ( nog niet gegoogeld 😉 ) maar mss een zien of je hiervoor moet poorten forwarden in de bbox2 of bbox3 afhankelijk van welke modem je hebt.
Edit: 08:18
Had het antwoord hiervoor nog niet gezien omdat deze pagina al een tijd open stond !
na een zoeken met googel : portforward pro-evolution-soccer-2015/ enz....

Elsa
  • July 13, 2016
zie ook :=> http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox3portmapping

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • July 13, 2016

Elsa
  • July 13, 2016
Ja en zelfs daar :=> http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox3portmapping staat uw link ook aangegeven :-)))))