Skip to main content
Antwoord

cloud activeren

  • July 15, 2016
  • 1 reactie
  • 289 Bekeken

Hoe activeer ik cloud?als ik cloud activeer komt er op reeds een account in gebruik als foutmelding

Beste antwoord door Elsa

een cloud account aanmaken staat op de proximus site uitgelegd:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html

mar als dit niet lukt om één of andere reden kan je wachten tot iemand hier van proximus reageert of zelf een privé bericht sturen als je dit wenst, met je klant-/lijnummer
Privé bericht sturen naar Het Proximus Team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Elsa
  • Antwoord
  • July 15, 2016
een cloud account aanmaken staat op de proximus site uitgelegd:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html

mar als dit niet lukt om één of andere reden kan je wachten tot iemand hier van proximus reageert of zelf een privé bericht sturen als je dit wenst, met je klant-/lijnummer
Privé bericht sturen naar Het Proximus Team