Gedurende een ganse periode krijg ik elk jaar een korting van 5€ per maand op mijn factuur voor trouwe klant.
Toen deze korting in juni er niet meer opstond belde ik jullie diensten hierover en werd me meegedeeld dat deze de 28ste mei opnieuw toegekend was en ik hiervan een kredietnota van ging krijgen. In juli stond deze er eveneens nog niet op en terug gebeld naar de klantendienst. Krijg ik iemand aan de lijn die me verteld dat deze korting niet toegekend wordt. Waarom zeggen ze dan eerst dat de korting reeds toegekend was? Is dit zo dat men langdurige klanten behandeld? Als ik dan bij Orange voor hetzelfde pakket in plaats van 95€ maar 80€ per maand betaal... :?
Antwoord
25 jaar trouw proximus en dan behandelt men de mensen met leugens?
Beste antwoord door Steven_058
Spijtig dat men hiervoor extra moeite moet doen, afhankelijk van wie men aan de lijn heeft denk ik, maar als men acties doet voor nieuwe klanten mag men ook iets doen voor klanten die nog nooit iets anders gehad hebben dan Proximus.
MAAR : Probleem opgelost !!!!
Dus kunnen we van deze kwaliteitsvolle diensten gebruik blijven maken. ( mag ook wel eens gezegd worden )
MAAR : Probleem opgelost !!!!
Dus kunnen we van deze kwaliteitsvolle diensten gebruik blijven maken. ( mag ook wel eens gezegd worden )
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.