Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Dit komt er telkens op het scherm als ik de decoder aanleg. Waarover gaat dit? Als ik op de knoppen druk die aangegeven worden, gebeurt er niets (behalve dat ik weet naar welk programma op dat moment kijk). Alvast bedankt!
Beste, Sinds deze morgen geraak ik niet meer op mijn Skynet Mail. Ik krijg steeds de melding dat mijn paswoord niet juist is, terwijl ik nog steeds hetzelfde paswoord gebruik. Als ik paswoordherstel kies, krijg ik deze melding: "We kunnen uw aanvraag niet verwerken omdat u deze functie niet hebt ingeschakeld op uw account". Is het mogelijk dat mijn email geblokkeerd of gehackt is? Hoe kan dit opgelost worden? Via MyProximus kan ik wel nog mijn emails bewerken, maar dat is de "fxxxx@skynet.be". De mail die ik gebruik is een alias die ik destijds aangemaakt heb met mijn naam in. Vriendelijke groeten, Tom Van Keer
Kan je de max 25€ limiet veranderen als je iets aankoopt in een app/ google play bv: de max dat je per keer kan betalen is 25€ maar hetgeen dat ik wens te kopen kost 30€. dus zit ik met een dilema dat ik het niet kan kopen vanwege de limiet. Kan je die limiet aanpassen? Zoja, hoe?
'1GB Internet op mijn smartphone abonnement SMART 15+ is gesplitst in 500MB TV Overal en 500MB Internet. Hoe terug 1GB Internet verkrijgen. Ik wil TV Overal niet meer gebruiken als dit ten koste is van mijn 1GB full internet
Hier nog een vraagje, nieuwe decoder gekregen. Is er iemand die weet hoe je een programma op termijn kan opnemen ? In de handleiding staat er uitleg om op te nemen, maar niet op langere termijn. Bv. op maandag een programma opnemen op donderdag, moet je dan de tv guide volledig doorlopen, echt handig is dit niet. Bij onze vorige decoder kon je dit wel instellen. We hebben nu zo een klein decodertje. Bedankt
Ik heb een nieuwe tv gekocht met 4k resolutie. De kwalitatieve HDMI-kabels die ik heb zijn enkel type 1.3. Nu denk ik, misschien is de HDMI kabel die bij de mini of compact PX-decoder 3 maand geleverd wel van het type 1.4? Op de kabel zie ik enkel "Speed" staan, waar dit "High Speed" zou moeten zijn. Het is de bedoeling de kabel te gebruiken met een htpc die 4k ondersteunt.
mijn e services geraadpleegd en ik zie dat mijn uur belkrediet verdwenen is die ik omruilde met de getrouwheidspunten
Nu al twee dagen geen ondertiteling op Discovery World Nu al twee dagen op National Geographic verkeerde tv gids, staat nu op de tv gids Primal Survior dat nu afspeelt om 13u36 en zenden volledig iets anders uit. Hoe kan je in godsnaam iets programmeren als de tv gids niet klopt.
met de herstellingswerken van proximus kun je geen producten meer aankopen dus dat vindt ik een groot minpunt gr daisy
mijn downloadsnelheid is amper 16,5 ik woon dicht bij de telefooncentrale is er een speciale reden
Beste Ik ben sinds 2 maanden over gestapt naar proximus Pay and go max Heb al meer met de helpdesk moeten bellen dan me lief is is vanwege diverse problemen Nu blijkt ook nog eens mijn pay and go krediet dat ik op mijn pay and go max kaart heb gezet Te zijn verdwenen Heb hierover met de helpdesk gebeld en loop gewoon tegen een muur Het is niet mijn probleem dat jullie je zaakjes niet op orde hebben Ik ben nu met vakantie kan niet bellen niet sms gewoon niets Omdat de mens van de helpdesk het gewoon vertikt om jullie probleemen op te lossen waar ik uitijndelijk maar weer eens de dupe van ben Hoe gaat dit nu opgelost worden
Goedenavond, Sinds kort ben ik zakelijke klant van Proximus. Gezien ik werk in Belgie, maar woon in Nederland zal ik veel gebruik moeten maken van roaming. Bij het abonnement heb ik een Samsung S5 Neo gekregen. De mobiele data krijg ik met geen mogelijkheid aan het werken. Een telefoongesprek met de helpdesk heeft bevestigd dat zowel de mobiele data als de roaming optie geen probleem moeten vormen, dus dat er een instelling op de telefoon foutief is. Ik heb de handleiding op de website voor de S5 Neo reeds meerdere malen doorgelopen en ook een reset heeft niet mogen baten. In Nederland (in Duitsland trouwens ook) heb ik geen mogelijkheid tot mobiele data: - mobiele gegevens staan aan, - roaming staat aan, - keuze netwerk staat op automatisch. Zodra ik terug in Belgie kom, schakelt de telefoon automatisch over op Proximus netwerk, maar ook dan heb ik geen dataverbinding. Het opnieuw aanzetten van de telefoon of het gebruiken van de flightmode geven geen oplossing. Als
Ik was vandaag terug even naar de selectie van mijn 2.4GHz aan het kijken ( niet al mijn toestellen werken op 5GHz en het is handig om te zien of ik niet teveel storingen van buren en andere toestellen krijg). Toen viel me de selectiebox 20MHz op, blijkbaar kan je die vervangen naar 40 MHz en dus 2 kanalen ipv 1 gebruiken. Het is een beetje jammer dat je zo'n dingen altijd zelf moet zien te vinden en het niet bijvoorbeeld hier: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_surftrouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/sneller-surfen-door-het-wifi-kanaal-te-wijzigen.html#/section1 beschreven staat. Of dat bij een firmware update van bbox3 een change list beschikbaar is.
Beste mede-Proximusfanaten, Ik zou graag een vast IP willen toekennen voor men Synology NAS in men BBOX3. Na heel wat zitten lezen en doen heb ik reeds 2 verschillende zaken geprobeerd : - Via de BBOX3 mijn NAS d.m.v. het MAC adres het IP 192.168.1.200 te willen geven, maar als ik deze wil ingeven krijg ik de error dat ik niet in de private range zit?! - Via de BBOX3 mijn NAS d.m.v. het MAC adres het IP 192.168.1.50 te geven, deze nam hij wel aan, maar na een reboot van men router bleek deze vast te zitten in de opstart en heb ik manueel een hard reset moeten doen... Nu heb ik als tussenoplossing een vast adres toegekend aan men NAS via DSM, maar gemakkelijkheidshalve zou ik dit in men BBOX3 willen doen... Wat moet ik doen of doe ik verkeerd ? Alvast bedankt voor de hulp!
Heb een Comfort Pack Internet / Vaste lijn. Als ik daar Smart +15 bij neem kost dat 13 euro zie ik, maar heb ik dan 1,5 GB data op de smartphone ipv 1 GB ?
Heb steeds Plattelandstv op kanaal 95 kunnen ontvangen, Sinds vervangen van B box is deze zender weggevallen, heb de decoder al laten opnieuw opstarten, maar zender is niet terug. kan iemand mij helpen ? thx
Bij het bellen wordt de melding gegeven "U kunt geen uitgaande oproepen doen terwijl oproepblokkering is ingeschakeld". Ik zet mijn gsm uit en aan en het lukt weer 2 keer? Nu geeft hij weer die melding
Ik heb al enkele keren geprobeerd mijn abonnement online te veranderen maar de proximus site reageert dan niet meer. Is het beter om te bellen voor het veranderen van abonnement of zou er toch een manier moeten zijn om dit online te doen. Momenteel heb ik ook een abonnement bij proximus.
mijn man krijgt geen internet meer op zijn tablet wat kan ik doen aub
Heb net de nieuwe decoder succesfull geinstalleerd. Wat me wel opvalt is dat wij het geluid makkelijk tot "100" kunnen brengen, terwijl wij met de oude decoder met een geluidsterkte van 45 - 50 voldoende hadden. Kan hieraan iets gedaan worden?
Ik kocht een WiFi repeater van Maginon omdat het signaal van de bbox niet sterk genoeg is voor in mijn huis. Deze repeater vindt het signaal niet van de Bbox, maar wel van de buren (geen Proximus). Is de WiFi niet van 2,4 Hz of 5,0Hz? Ik weet niet waar je kan vinden welk signaal de router uitzendt. Alvast bedankt!
Beste, Ik vertrek op reis en bedacht me net dat ik een Smart 15 abonnement heb. Ik vroeg me nu af of ik hiermee in het buitenland kan sms'en en bellen? Zo niet, kan ik dit dan aanpassen? Groetjes, Elien
Nu al 3 dagen dat ik op mijn TV naar iets kijk en plots wordt mijn TV verbinding verbroken en zie ik staan zwart scherm en dat PX alles aan installen is. Gisteren 4 keer PX check het maar na. Loop te balen tot en met je kijk naar iets en plots is alles weg. FRUSTREDEND IS DAT en vooral je bekijk iets op Discovery en daar is er geen TV replay+. Lap je ben 10 minuten kwijt. Wat is de reden PX??????? N.B intussen nagecheckt als de tv uitvalt werkt intussen wel mijn internet en vaste telefoon.
Hallo, Ik heb via mijn iPad een pas voor 5 dagen geboekt maar slaag er niet in me via mijn PC aan te melden. De Login-pagina verschijnt maar na het invoeren van mijn gebruikersnaam en wachtwoord verschijnt na een tijdje de melding "De pagina kan. Iet weergegeven worden." Dit gebeurt zowel bij IE als bij Chrome. Op mijn iPad kan ik me aanmelden, de gebruikersgegevens zijn dus correct. Vriendelijke groet, Frank
Na een reset van mijn PC kan ik geen toegang meer maken tot mijn PC Banking applicatie via de digipass met kabel. Wat werkt niet : - toegang tot de banking applicatie via (digipass + kabel) via Wifi - toegang tot de banking applocatie via (digipass + kabel) via B-Box met kabel naar PC Wat werkt wel : - toegang tot de banking applicatie via (digipass zonder kabel) via Wifi - toegang tot de banking applicatie via (digipass met en zonder kabel) via een mobile-internet stick - toegang tot de banking applicatie via (digipass met kabel) in een andere Wifi omgeving dan de eigen Wifi Vraag : heeft dit te maken met de B-box firewall ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.