Skip to main content
Antwoord

Verkeerd paswoord Skynet Mail - Niet meer bereikbaar

  • July 20, 2016
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

Beste,

Sinds deze morgen geraak ik niet meer op mijn Skynet Mail. Ik krijg steeds de melding dat mijn paswoord niet juist is, terwijl ik nog steeds hetzelfde paswoord gebruik.
Als ik paswoordherstel kies, krijg ik deze melding: "We kunnen uw aanvraag niet verwerken omdat u deze functie niet hebt ingeschakeld op uw account".

Is het mogelijk dat mijn email geblokkeerd of gehackt is?

Hoe kan dit opgelost worden?

Via MyProximus kan ik wel nog mijn emails bewerken, maar dat is de "fxxxx@skynet.be". De mail die ik gebruik is een alias die ik destijds aangemaakt heb met mijn naam in.

Vriendelijke groeten, Tom Van Keer

Beste antwoord door sabineb

Dag Tom,

we ondervonden een server probleem, dit is intussen opgelost, waarvoor onze excuses.

Ondervind je momenteel nog problemen?

mvg sabine
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

luna.verbrugghe
Er is momenteel een algemeen probleem met de skynet mailboxen. Wij zijn hiervan op de hoogte, dit wordt zo rap mogelijk opgelost

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • Antwoord
  • July 20, 2016
Dag Tom,

we ondervonden een server probleem, dit is intussen opgelost, waarvoor onze excuses.

Ondervind je momenteel nog problemen?

mvg sabine

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 20, 2016
Sabine,
Alles is terug in orde 🙂 Ik heb geen problemen meer.
Bedankt.

Groeten, Tom

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • July 20, 2016
hi Tom,

Blij dat te horen,

nogmaals sorry voor het ongemak,

denk servers van de hitte zullen geweten hebben :)

sunn.jpg

mvg sabine