Skip to main content
Antwoord

gsm- abonnement online veranderen?

  • July 19, 2016
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb al enkele keren geprobeerd mijn abonnement online te veranderen maar de proximus site reageert dan niet meer.
Is het beter om te bellen voor het veranderen van abonnement of zou er toch een manier moeten zijn om dit online te doen.
Momenteel heb ik ook een abonnement bij proximus.

Beste antwoord door tina.b

Beste,

kunnen we je via deze weg helpen ?

kan je ons via privébericht wat meer info geven ? een klantennummer ?

over welke producten gaat het ?

Groetjes

tina

ter info :Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elsa
  • July 19, 2016
Het beste vind ik nog altijd om eens een proximus winkel binnen te springen of te bellen naar de klantendienst 0800 22 800, enfin dat is toch wat ik er van denk 😉

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 19, 2016
Beste,

kunnen we je via deze weg helpen ?

kan je ons via privébericht wat meer info geven ? een klantennummer ?

over welke producten gaat het ?

Groetjes

tina

ter info :Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Opslaan" te klikken (= verzenden).https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Elsa
  • July 19, 2016
@ De Klant,
Nu zal het wel in orde komen!
en kan je een uitstap naar de proximus winkel besparen 😉

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 19, 2016
Bedankt voor het antwoord, ik denk dat het nu wel moet lukken 🙂