Nu al 3 dagen dat ik op mijn TV naar iets kijk en plots wordt mijn TV verbinding verbroken en zie ik staan zwart scherm en dat PX alles aan installen is.
Gisteren 4 keer PX check het maar na. Loop te balen tot en met je kijk naar iets en plots is alles weg. FRUSTREDEND IS DAT en vooral je bekijk iets op Discovery en daar is er geen TV replay+. Lap je ben 10 minuten kwijt.
Wat is de reden PX???????
N.B intussen nagecheckt als de tv uitvalt werkt intussen wel mijn internet en vaste telefoon.
Antwoord
TV start opnieuw op
Beste antwoord door Elsa
Die procedure zal nu wel al iedereen kennen zeker die regelmatig het forum bezoekt :-))
zoals ze hier al verschillende keren gepost geweest is namelijk:
zoals ze hier al verschillende keren gepost geweest is namelijk:
Algemene procedure bij decoder problemen
Je kan best eens het volgende proberen:
1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit van modem, decoder, PLC of Wifi Bridge
NB: PLC en/of Wifi Bridge als je deze eventueel staan hebt tussen BBOX en decoder
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten of tot DSL ledje continu brandt.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.
Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar helpdesk 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
==================================================
Probeer het eens op de volgende manier:
- Spanning onderbreken van zowel Bbox modem en decoder
- modem na 20 seconden terug opzetten tot dsl lampje continu brandt en je terug kunt surfen.
- dan decoder opnieuw onder spanning zetten.
- als het nog niet lukt kan je de decoder nog een factory reset laten doen
NB: zie voor factory reset Decoder ?? Klik hier
- lukt het nog niet bellen naar 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
FYI:
Algemene procedure bij decoder problemen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
