Skip to main content
Vraag

In app betalen met Proximus

  • July 20, 2016
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

Kan je de max 25€ limiet veranderen als je iets aankoopt in een app/ google play
bv: de max dat je per keer kan betalen is 25€ maar hetgeen dat ik wens te kopen kost 30€. dus zit ik met een dilema dat ik het niet kan kopen vanwege de limiet.
Kan je die limiet aanpassen? Zoja, hoe?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elsa
  • July 20, 2016
Hoe uw limiet voor mobiele betalingen aanpassen:
=>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-opvolgen/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 20, 2016
Hoe uw limiet voor mobiele betalingen aanpassen:
=>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/klantenzone/kosten-opvolgen/0900-betalende-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html


Dit is voor het maandelijks bedrag aan te passen. Ik zie geen mogelijkheid om het maximum bedrag per aankoop te wijzigen.
ik kan in totaal meer dan 25€ uitgeven maar niet meer dan 25€ per aankoop.

Elsa
  • July 20, 2016
Dan best het antwoord van een proximus medewerker afwachten dan.
(of anders zelf eens een privé bericht sturen, met uw vraag, aan het Het Proximus Team)

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 20, 2016
Dan best het antwoord van een proximus medewerker afwachten dan.
(of anders zelf eens een privé bericht sturen, met uw vraag, aan het Het Proximus Team)


Ok Hartelijk bedankt!