Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb het nummer nodig dat op mijn simkaart staat. Maar toen ik mijn smartphone aanschafte heeft de verkoper de simkaart een beetje bijgeknipt opdat die in het houdertje zou passen waardoor het nummer niet meer volledig is. Kan ik dat nummer nog ergens achterhalen? Ik werk met prepaidkaart. Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
Een vraagje: Proximus werkt maar met max. 3 decoders. Wij hebben 4 tv's, is er een mogelijkheid om op die 4de tv alsnog Proximus tv te kijken, opvragen, opnemen enz...
Daarnet een mail gekregen van Proximus om mee te doen aan een wedstrijd. Prijs een galaxy s7 edge. Slechts 1 probleem, de wedstrijd is afgelopen. Bij algemene voorwaarden:"De wedstrijd loopt van 22/02/2016 tot en met 06/04/2016 ". Dank u voor de uitnodiging maar tenzij jullie een manier weten om terug in de tijd te reizen ben ik hier niet veel mee.:D mvg
wie is er al in gelukt een bestelling te plaatsen online , wil deze morgen gsm Alcatel One Touch bestellen , nergens een bestel mandje om die in het mandje te steken , bel via bizz expert , die zegt is niet beschikbaar , zo dus wat doet die aanbieding daar nog ? 2 bestelling , Nokia 222 White dan maar , de zelfde strove ! medewerkers van Proximus , zijn jullie in vakantie en hebben jullie die jobstudenten wijs gemaakt om met de voeten te rammelen van de klanten ? moesten wij nu met 10.000 tegelijk overstappen naar een andere provider , zouden jullie wakker worden ? jullie zijn toch geprivatiseerd en krijgen jullie toch geen staatssteun meer , zodus is het aan jullie de klant goed en correct te dienen ! ze moeten daar eens een goeie kuis doen , en diegene: die teveel met hun nagelvijltje bezig zijn , op straat gooien ! 😠
Goeiendag, Heb onlangs domiciliëring actief. Maar 1ste betaling is niet gelukt? En nu?
Het is schandalig wanneer een decoder niet meer werkt dat er of een koerier langskomt die het product niet kent of dat we zelf naar een Proximus winkel moeten gaan omdat jullie producten falen .
Sommige pagina's zoals deze: http://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_mail_web/particulieren/support/internet/e-mails-en-website.html Deze reageren niet goed meer van zodra een subcategorie gekozen wordt. Eén keer klikken op een subcategorie dat lukt soms nog maar 2e klik geen effect. Getest op 2 computers met windows 10 op Chrome, IE11 en Edge
Beste, ik wordt al sinds maandag overspoeld met proximus berichten. Mijn GSM nummer (waarop de smsjes aankomen) is gekoppeld aan de naam en het adres van mijn schoonmoeder (?). De mail ontvang ik op mijn werk-email-adres. Gebruikte nr om me te smssen: 0476124078 Inhoud smssen: Beste klant, we herinneren u eraan dat uw proximus installatiekit ... wordt afgeleverd op...; Beste klant, uw bestelling heeft ons magazijn verlaten; Beste klant, u hebt uw bestelling in ontvangst genomen... Hier niets over betaling, dus op zich geen groot probleem... ik bestelde niets en heb al zeker niets ontvangen, het adres in de smsjes is overigens niet mijn adres, maar dat van mijn schoonouders. En dan vandaag, op mail: Uw domiciliëring van de maand juli is mislukt Beste klant, Proximus info: Onlangs heeft Proximus geprobeerd het factuurbedrag van €101,50 van uw Proximus-diensten te domiciliëren. Helaas is deze domiciliëring geweigerd door de bank met foutmelding: [ISO MD04 – Macht
In feb 2016 is mijn pay and go kaart nog herladen voor meer dan 20 euro, op 7 augustus 2016 was het gsm nr niet meer geregistreerd . Geld kwijt en tevens het gsm nr , dat ik al meer dan 12 jaar in gebruik had. De laatste jaren woon ik in het buitenland en gebruik ik deze nr een 2-tal keer per jaar bij familie bezoek in belgie en laat die dan telkens ook op. Hoe kan ik dit laten nazien bij proximus en mijn nr alsnog laten recupereren ? Via de normale weg is er geen hoop, indien meer dan 12 maanden na de laatste herlaadbeurt, terwijl het dus nog maar 6 maanden gelden is.
Hoe kan ik in mijn mailbox spam weren? Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Ik heb naar de klantendienst gebeld die me zei mijn klacht online in te brengen, maar ik zie echt niet waar ik dat kan doen. Gelieve me juiste link te bezorgen waar ik een klacht kan inbrengen. Ik ben geenzins van plan een brief te sturen. Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Sinds ik internet gebruik via Proximus kan ik verschillende bijlagen aan mails niet openen. Ik krijg steeds een foutmelding. Wanneer ik die mails doorstuur naar mijn vorig Emailadres bij Telenet kan ik ze openen en bekijken zonder enig probleem. Wat is de oorzaak ? Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Beste, Oorspronkelijk had ik 2 TV decoders, waarvan ik eentje heb ingeleverd eind maart 2016. Op de facturen van april en tot op heden wordt nog steeds die 2de decoder gefactureerd. Ik heb hiervoor al meermaals gebeld met Proximus. Voor de facturen van april en mei heb ik ondertussen een creditnota ontvangen. Maar nog steeds wordt die extra decoder aangerekend, hetzij zowel op de factuur van juni als mijn laatste factuur van juli... Moet ik daar nu echt elke maand voor bellen om op die manier een creditnota te kunnen ontvangen ??? Is dat nu echt zo moeilijk om dat in uw facturatie-systeem aan te passen ???
Met mijn nieuwe decoder heb ik alleen Mono-radio-ontvangst. Is dit normaal ?
Hallo, Ik wou het even hier vragen voor de technische dienst lastig te vallen. Boven heb ik een 2e proximus tv toestel, deze heeft geregeld wel eens zijn kuren (maar dit ligt aan plc). Al bij al mag ik niet klagen, maar de update van proximus tv is op dit toestel niet uitgevoerd. Ik vroeg me af of er een manier is om dit zelf te doen, aangezien ons hoofdtoestel wel al geupdatet is. Zo niet, moet ik dan toch de technische dienst verwittigen? HEt zou enorm handig zijn moest ik de nieuwe functies ook in mijn slaapkamer kunnen gebruiken (netflix, swipebox, ...) Alvast bedankt, Brian
Hallo, Ik heb een MObile Internet free anytime abonnement (500MB) inbegrepen in mijn bundel. Wat gaat mij dat kosten als ik de bundel buiten België, maar binnen Europa gebruik? alvast bedankt, MV
Vroeger kon een klacht ook via mail ingediend worden. Via de toegang "Contact/Mail ons/Kies een product/Kies een reden(*)" is het niet meer mogelijk om een klacht/storing te melden via mail? Werkt niet via browser IE, -Edge, -Google crome.
Beste Onderstaande mail ontvangen. Ik vermoed dat dit ook een phissingmail is. Mvg Carine Belangrijke informatie Geachte heer/mevrouw, Wanneer u uw datavolume voor het internet overschrijdt, wordt dit extra aangerekend. Wij hebben u meerdere malen, wanneer u op het punt stond om dit maandelijkse limiet te bereiken, een e-mail en/of sms verstuurd. Tot op heden hebben wij geen enkele reactie van u ontvangen. Wij attenderen u daarom per mail dat het betalingstermijn inmiddels is verstreken. Proximus heeft geprobeerd om het openstaande saldo van uw Proximus-internetdiensten te domiciliëren. Deze domiciliëring is helaas geweigerd door de bank met foutmelding: [ISO MD05 – Machtiging (nog) niet geregistreerd bij de bank van de debiteur] Dit kan om meerdere redenen zijn gebeurd, bijvoorbeeld als uw saldo niet toereikend is of door een mogelijke storing bij uw bank op het moment van de domiciliëring. Doordat het openstaande saldo niet van uw rekening kon worden a
Hey , die van PRM zijn goed hé , een mailtje ontvangen met onderwerp , PSSSSSSSST , beteken dit dat ik het niet mag verder vertellen of een grapje , ik krijg een waardebon "cadeau" , ik moet klikken en wat zie ik , dat de cadeau meer dan 600 punten kost !!!!!! nemen ze mij daar voor een zottin ? een cadeau is iets wat je krijgt en niet hoeft te betalen ! stelletjes idioten ! mijn man en ik zijn reeds dag en dauw klant bij Belgacom , maar pas sinds jaar of twee op mijn naam , om eens van een goedkoper pakket te kunnen genieten , ( wij zijn ook niet van gisteren Belgacom/Proximus ) , jullie leuze is , als de hond slaapt , laat die slapen ! maar mijn man is een waakhond ! alleszins bedankt voor het aanbod , en misschien met kerstmis als er mooi aanbiedingen komen van andere providers , stappen wij misschien over ! en gelieve zo geen bedrog mailtjes sturen of ik dien klacht in bij http://www.ombudsman.be/nl/ombudsman/domain/56 , ciao , idioten !
Ik heb een kortingsbon besteld. Deze is zoals gewoonlijk goed aangekomen maar toen ik deze wenste te gebruiken, kreeg ik de melding dat deze reeds opgebruikt was...
Hoe kan ik de Pincode voor Schermontgrendeling die bestaat uit 4 cijfers wijzigen? Ik had graad diegene die ik kreeg gewijzigd. Groeten Roger
Na het vervangen van de bbox2 door een nieuwe router lukt het niet meer om uitgaande mails te verzenden... Alle mogelijke combinaties uitgetest, zowel op de site van Proximus en Apple de gegevens ingesteld zoals het hoort in Apple Mail maar niets lijkt te werken. OSX is El Capitan... maar voor het vervangen van de router werkte alles perfect... Iemand???
Onlangs werd vastgesteld dat op de website http://proximus.be/contact de mogelijkheid om proximus te contacteren via "Mail Ons" niet meer terug te vinden is. Nu is de vraag naar Proximus toe: Is dit een fout ten gevolge van aanpassingen die eventueel gebeurd zijn aan de site (contact pagina) of is deze optie definitief afgevoerd?
Ik heb een bestelling online geplaatst maar geen bevestigingsmail gehad. Wat nu? Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
Ik slaag er niet meer in om DVD's op de TV te bekijken . Heb de instructies van Proximus gevolgd om de ingangssignalen op het scherm te krijgen . Dat is gelukt maar ik kan op dat lijstje niet navigeren . Wie geeft me de oplossing ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.