Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste Wij hebben momenteel twee Proximus e-mailadressen: 1 adres dat bij ons internetabonnement hoort: fa......@skynet.be 1 adres @busmail.net dat gratis kon aangemaakt worden in de tijd dat internet via een inbelverbinding verliep. Onze vraag is nu: als wij ons abonnement stopzetten, welk e-mailadres verdwijnt er dan? Het zou ons logisch lijken dat het skynet-adres verdwijnt, aangezien dit op de papieren van onze internetverbinding staat. Het Busmail-adres daarentegen staat in MyProximus omschreven als 'free mailbox', met geen enkele verwijzing naar ons internet- en/of telefoonabonnement. Zou dit Busmail-adres dan blijven bestaan? Dank bij voorbaat voor uw antwoord.
hallo, vroeger op mijn V4 decoder had ik een zeer handige functie, namelijk als je tijdens het kijken op de pijltje rechts duwde, kreeg je een overzicht van het huidige programma en het programma die erop volgde...je kon dan ook verder naar beneden scrollen... Waarom kunnen ze dat niet bij de V5? de functie werkt niet dus de toets is vrij...?? Kan ik dit ergens melden bij Proximus zelf? mvg Gaetan
Hallo hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen! Op dit forum heb ik reeds gelezen dat er nog problemen mee zijn geweest. Sinds ik een nieuwe smartphone gekocht heb lukt het niet meer om naar 1 iemand smsen te versturen, in het begin is het 2 maal gelukt! Ik ontvang er wel en kan bellen maar sms versturen lukt helemaal niet. gsm nr van diegene is 0477/XXX XXX hopelijk raakt dit opgelost. Ik heb ook al hem heropgestart groeten Niki Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie en gsm nummer verwijderd (privacy!)
Hoi, weet iemand misschien het antwoord hierop? Ik kreeg net melding van Proximus bijna aan de maandelijkse verbruiklimiet te zitten , wat niet ongebruikelijk is maar wel heel vroeg op de maand. Bij controle zie ik nog 10 Gb over te hebben van mijn 150?! Gb nochtans kon ik gezworen hebben dit voordien steeds 300 gb was. De mogelijkheid om gratis 20 gb pakketjes te bestellen bestaat ook niet meer (nu 5€) maar nu zit ik wel erg snel aan mijn limiet. Ik heb hier geen bericht over gekregen of vergis ik mij..
Beste Ik wil graag mijn Premium Club-punten raadplegen maar via internet kan dit niet, als via de website doorklik op voordelen stuurt hij mij gewoon opnieuw naar deze pagina terug. Via de support sectie word ik naar een pagina verwezen die niet meer bestaat. De app zegt dan weer dat ik beheer moet zijn en dat ik dit via de website kan regelen. Heel vervelend. Graag zo spoedig mogelijk een oplossing hiervoor.
Hallo Ik ben net overgeschakeld naar Proximus voor een nieuw gsm abonnement, mijn vorig abonnement is uitgeschakeld en mijn nieuwe simkaart steekt er in maar ik kan niets doen, kan iemand mij helpen? vriendelijke groeten
Nu ik met de mogelijke overstap bezig ben van telenet naar proximus zit ik met de volgende vraag. Ik heb een access point laten bijplaatsen door telenet. Kan ik deze ook gebruiken met de modem van proximus? Alvast bedankt.
ik heb al 2x een aanmaningsmail gehad dat ik een factuur ivm internet nog niet betaald heb, maar al mijn facturen zijn betaald, ik zou niet weten waar ik mijn dataverkeer overschreden heb, geen sms gehad of niets. ref nr OEB78115482 Ik vermoed dat dit een phisingmail is, is dit correct? afzender is noreply@proximussupport-nl.be
Hallo, Ik heb een vraag over factuur en het is gewoon onmogelijk om ergens een emailadres te vinden om contact te maken. Ik WENS niet te bellen of gebeld te worden of whatever. IN deze tijd van mailen kan het toch niet zo moeilijk zin om mensen een dudielijk emailadres te geven of op zn minst een online mailformulier op de website te zetten!!
Hoi PX heb een vraagje heb je als klant de mogelijk om je abonnement tijdelijk stop te zetten of beter woord te bevriezen? Bevoordeeld ik ga 3 maand einde dit jaar naar U.S bij de dochter dus heb PX 3 maand niet nodig. Kan mijn gsm daar niet gebruiken en tv overal ook niet enz...
WANNEER KOMT FOX BIJ JULLIE AANBOD ZENDERS???DENKEN JULLIE DAAR A.U.B.EENS OVER NA
hallo, ik heb een tijdje geleden mijn smartphone zo ingesteld dat hij langer belt. Dat gebeurt nu ook, maar stel dat ik toch in de onmogelijkheid ben om op te nemen ging ik ervan uit dat mensen terecht komen op mijn voicemail, logisch toch? Maar zij komen dan terecht bij een firma in Antwerpen, waar ik niks mee te maken heb. Ik heb voor dit probleem al eens met jullie (telefonisch) contact opgenomen, maar men wist mij niet verder te helpen. Service? Ondertussen zijn we toch al enkele maanden verder en het probleem blijft zich voordoen. Dit is een werk smartphone, 't is wel de bedoeling dat ik bereikbaar ben en mijn klanten niet terechtkomen bij iemand onbekend. Graag een oplossing aub
Op de website probeer ik de bel en sms geschiedenis op te roepen voor een Pay & go kaart. Ik vind de pagina met de doorverwijzing, maar dan krijg ik een scherm dat zegt dat ik niet gemachtigd ben om dat te bekijken. Ik ben nochtans wel ingelogd. Ik toon hieronder het scherm dat ik te zien krijg:
Ik heb nog maar recent vast internet, en ik wou op de website mijn verbruik nakijken. Maar ik heb al enkele dagen gewacht, maar als ik naar 'Mijn Account' ga en dan naar mijn verbruik krijg ik het volgende scherm. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen of ik gewoon moet afwachten Mvg Niels
Op 5 augustus heb ik de maand Juli betaald. Vandaag krijg ik een factuur voor de maand augustus....kijk, de maand is net gestart en ik heb al een factuur. Gebeld naar de klantendienst. Al blij dat ik contact had, maar de ellende begon toen de juffrouw aan de lijn zei dat ik die MOEST betalen en wel ten laatste op 18 augustus. Enige verstandige uitleg kwam er niet uit. De juffrouw begreep niet dat de maand augustus nog niet ten einde was..luister goed, ik betaal niks vooraleer de maand augustus ten einde is, ik meen duidelijk te zijn ja? Uw klantendienst is werkelijk een lachertje, niet te geloven. Ze WILDE mij niet verbinden met iemand die er wel iets van wist. Ik MOEST betalen, ja meneer, anders komen er kosten bij... Kan er me dan niemand echt helpen? Nee meneer, u MOET betalen..ja dan weet ik het wel hoor.... Kijk, ik wil es een verstandig persoon aan de lijn hebben, of nee, stuur me maar een mailtje op deroeck.l@skynet.be en wacht niet te lang, want de concurrentie wordt ste
Ben op dit moment klant bij Mobile Vikings. Het is me recent duidelijk geworden dat ik van een heleboel contacten geen SMS van kan ontvangen. (of sturen) Ik dacht in eerste instantie dat het aan mijn smartphone lag. Daarom heb ik een factory reset gedaan zodanig dat alle apps werden verwijderd. Het probleem stelde zicht echter nog steeds. Vervolgens de SIM geprobeerd in een oude (non-smartphone type) Nokia en hier stelt het probleem zich ook. Vervolgens Mobile Vikings gecontacteerd en volgens hen is dat idd een probleem met de “SMS hub centrale” “ Voor de provider Meteor is er een probleem met de sms hub centrale. Er zijn verschillende overeenkomsten tussen de operatoren onderling en sommige buitenlandse operatoren versturen geen sms'en via een SMS-hub centrale. Vandaar dat je geen berichten ontvangt van het nummer + 353 85 154 6511 Onze beheerder kan deze bericthen niet aanvaarden op het netwerk, dit is een veiligheidsmaatregel om voornamelijk frauduleuze berichten en spam boo
Na anderhalf uur telefonisch contact (met oneindig keer keuzemenu's + doorschakelen) en/of de telefoon die niet wordt opgenomen, ben ik naar dit forum doorverwezen. In mijn Bizz Pack beschik ik gratis over OneDrive for Business. Ik krijg deze echter niet geactiveerd. Wanneer ik het stappenplan volg, moet ik op een bepaald ogenblik dit aanduiden bij 'Opties'. Echter: deze optie is niet beschikbaar (zie bijlage). En nu?
Beste forumleden, Ik heb een probleem met de herinstallatie van de cloud op mijn laptop, ik heb een tijdje geleden (wanneer weet ik niet meer precies) mijn account voor de toegang van myproximus gewijzigd en nu kan ik jammer genoeg de cloud niet meer herinstalleren, ik heb een mailtje gestuurd naar de helpdesk van proximus en daar vertelde ze mij dat het installeren van de cloud niet lukte omdat de cloud op een ander mailadres reeds geactiveerd was, ik heb ook de link gekregen om de cloud te bekijken en te openen via het volgend adres: via web: www.proximuscloud.be, helaas lukte mij dit ook niet. De account die bij de cloud geactiveerd werd is ccmjohan.verhoeven,,@skynet.be, het wachtwoord van die account weet ik jammer genoeg niet meer, de huidige toegang van mijn myproximus is op mijn hotmail account, waar alle diensten van myproximus perfect werken alleen de cloud niet. vandaar deze vraag of jullie mij kunnen helpen, zodat ik weer de cloud kan installeren. Alvast dank
Ik stel vast dat Kanaal Z bij Telenet in HD te zien is en natuurlijk is dat bij Proximus zoals gewoonlijk in SD te zien. Ook de regionale zenders Focus en WTV zijn hier bij Proximus in SD te zien terwijl die zenders bij Telenet in HD te zien zijn. Proximus begint dus serieus achterop te hinken en zou eens best eens werk van maken om die achterstand zoveel mogelijk weg te werken.
Kan een aangekochte decoder (particulier, niet via Proximus want dat gaat niet meer) eveneens geactiveerd worden? Met een aangekochte decoder hebben we het over recente modellen v5 en v5-mini. Dank voor de info.
Hallo een paar weken geleden wou ik de bus nemen en stuurde ik een sms DL naar 4884 of zoiets en kreeg ik een melding terug dat ik onvoldoende belkrediet had, terwijl ik een abonnement heb. Hierdoor was mijn busrit ineens het dubbel duurder. Iemand een idee hoe dit komt? Vandaag ook iets raar meegemaakt met mijn smsen. Ik wil me aanmelden bij SEQR. En zij sturen een SMS voor bevestiging. Ik krijg deze niet. SEQR aangesproken en zij hebben met de provider contact gehad en die zegt dat ik sms heb gekregen om 10:03. Telefoon al afgelegd, berichten verwijderd. Niks helpt. Ligt dit aan bepaalde diensten?:?
Beste, Ik probeer op de vernieuwde MyProximus een domiciliëring aan te vragen, maar dat lukt niet. De knop 'bevestigen' blijft altijd inactief, zelfs als ik een geldig IBAN nummer invoer, zoals u kunt zien in bijgevoegde afbeelding. Dit zowel in FireFox als Chrome. Ik heb trouwens een gelijkaardig probleem als ik wil instellen dat ik mijn facturen via email wil ontvangen. Mvgr, Rudi
Op 23 maart ruilde ik mijn premium club punten in voor 2 Kinepolis tickets. Vervaldatum 19/09/2016. Wanneer ik deze vandaag probeer te gebruiken krijg ik telkens het bericht 'Ongeldige code'. Zijn deze dan toch na 3 maanden vervallen? Heb reeds meerder malen geprobeerd, ook nul en O omgewisseld.
I’ve never been so frustrated and lost in my life. I’m trying to get a tv signal via proxiumus for over 3 months now , in the meantime I had at least 3 times contact per WEEK! with your customer service department without any help as I still don’t have tv. ( I tried to get TV before the European Championship) My line number you can lookup– and I had internet start already which I wanted to change to a pack with internet comfort & tv I have the tv decoder in house already for months (may) I received in may a confirmation of the changes I have been promised on so many times that I would receive the tv signal the next day or in 2 days’ time , which never happened , I have been promised many times to get a call back which never happened From speaking to your colleagues in customer service they have 6 files open on rescue but nothing ever happens , I’ve asked to speak to managers or supervisors but they wouldn’t allow me. I’ve asked for the contact number of the department
kan niet bellen en geen sms versturen. Boodschap : niet aangemeld bij netwerk
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.