Beste,
Ik probeer op de vernieuwde MyProximus een domiciliëring aan te vragen, maar dat lukt niet. De knop 'bevestigen' blijft altijd inactief, zelfs als ik een geldig IBAN nummer invoer, zoals u kunt zien in bijgevoegde afbeelding. Dit zowel in FireFox als Chrome. Ik heb trouwens een gelijkaardig probleem als ik wil instellen dat ik mijn facturen via email wil ontvangen.
Mvgr,
Rudi
Antwoord
Niet mogelijk om domiciliering aan te vragen
Beste antwoord door Wim
Ik probeer op de vernieuwde MyProximus een domiciliëring aan te vragen, maar dat lukt niet. De knop 'bevestigen' blijft altijd inactief, zelfs als ik een geldig IBAN nummer invoer, zoals u kunt zien in bijgevoegde afbeelding. Dit zowel in FireFox als Chrome. Ik heb trouwens een gelijkaardig probleem als ik wil instellen dat ik mijn facturen via email wil ontvangen.
Mvgr,
Rudi
Dag rvuerinc,
zoals je ondertussen al weet werd je gecontacteerd door een collega van mij. Voor je probleem werd een ticket aangemaakt. Jouw probleem wordt dus zo spoedig mogelijk opgelost!
Fijne dag nog.
Groeten,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
