Skip to main content
Vraag

Nieuwe simkaart na vorige operator

  • August 10, 2016
  • 2 reacties
  • 420 Bekeken

Hallo
Ik ben net overgeschakeld naar Proximus voor een nieuw gsm abonnement, mijn vorig abonnement is uitgeschakeld en mijn nieuwe simkaart steekt er in maar ik kan niets doen, kan iemand mij helpen?

vriendelijke groeten
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • August 10, 2016
een beetje weinig gegevens want er zijn meerdere oorzaken mogelijk

- kan je echt niet meer bellen met de oude operator?
- toestel uitschakelen en heropstarten
- is vorige abonnement via proximus uitgeschakeld of heb je zelf opgezegd?

Anders via persoonlijk bericht gsm-nr. doorgeven aan forummoderatoren. https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679 OF telefoneren naar heldesk proximus klantendienst/helpdesk via gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)

Elsa
  • August 10, 2016
Hallo
Ik ben net overgeschakeld naar Proximus voor een nieuw gsm abonnement, mijn vorig abonnement is uitgeschakeld en mijn nieuwe simkaart steekt er in maar ik kan niets doen, kan iemand mij helpen?

vriendelijke groeten

Misschien staat ze nog niet actief en is het best dat je uw klantnummer en gsm nummer waarover het gaat doorspeelt in een privé bericht aan het Proximus Team
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'