Skip to main content
Antwoord

Aanmaning factuur: phishing mail?

  • August 10, 2016
  • 3 reacties
  • 520 Bekeken

ik heb al 2x een aanmaningsmail gehad dat ik een factuur ivm internet nog niet betaald heb, maar al mijn facturen zijn betaald, ik zou niet weten waar ik mijn dataverkeer overschreden heb, geen sms gehad of niets.
ref nr OEB78115482
Ik vermoed dat dit een phisingmail is, is dit correct?
afzender is noreply@proximussupport-nl.be

Beste antwoord door HeidiE

Hey diveranneken,

Bedankt om het te melden, hier staat alle verder info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_fraud/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/vermijd-phishingfraude-via-e-mail-sms-telefoon.html

Stuur indien mogelijk een kopie van de e-mail naar ons adres abuse@proximus.com met behulp van de functie 'Doorsturen als bijlage'.

Mvg,
Heidi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 10, 2016
Hey diveranneken,

Bedankt om het te melden, hier staat alle verder info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_fraud/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/vermijd-phishingfraude-via-e-mail-sms-telefoon.html

Stuur indien mogelijk een kopie van de e-mail naar ons adres abuse@proximus.com met behulp van de functie 'Doorsturen als bijlage'.

Mvg,
Heidi

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 10, 2016
Dank u voor het snelle antwoord, ik heb de mail reeds doorgestuurd

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 10, 2016
Fijn, merci!