ik heb al 2x een aanmaningsmail gehad dat ik een factuur ivm internet nog niet betaald heb, maar al mijn facturen zijn betaald, ik zou niet weten waar ik mijn dataverkeer overschreden heb, geen sms gehad of niets.
ref nr OEB78115482
Ik vermoed dat dit een phisingmail is, is dit correct?
afzender is noreply@proximussupport-nl.be
Antwoord
Aanmaning factuur: phishing mail?
Beste antwoord door HeidiE
Hey diveranneken,
Bedankt om het te melden, hier staat alle verder info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_fraud/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/vermijd-phishingfraude-via-e-mail-sms-telefoon.html
Stuur indien mogelijk een kopie van de e-mail naar ons adres abuse@proximus.com met behulp van de functie 'Doorsturen als bijlage'.
Mvg,
Heidi
Bedankt om het te melden, hier staat alle verder info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_fraud/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/vermijd-phishingfraude-via-e-mail-sms-telefoon.html
Stuur indien mogelijk een kopie van de e-mail naar ons adres abuse@proximus.com met behulp van de functie 'Doorsturen als bijlage'.
Mvg,
Heidi
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
