Sinds ik internet gebruik via Proximus kan ik verschillende bijlagen aan mails niet openen. Ik krijg steeds een foutmelding. Wanneer ik die mails doorstuur naar mijn vorig Emailadres bij Telenet kan ik ze openen en bekijken zonder enig probleem. Wat is de oorzaak ?
Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Antwoord
E-mail: bijlage niet kunnen openen
Beste antwoord door RobrechtB
Bennyke,
Ik heb een antwoord gekregen. Blijkbaar is het een combinatie van een bepaalde header in combinatie met een media type. Dit is een bug maar er is een workaround.
er zou een fout zitten in ons systeem voor de afhandeling van attachements. In sommige gevallen zou er door combinaties van de header met de combinaties van de mime types in de mail een probleem zijn om de attach te openen. Als men dan deze mail naar zijn eigen mail adres FW zou het werken omdat het dan terug van zijn eigen mime type vertrekt
Wat je kan doen als workaround is de email naar je zelf forwarden indien je het bestand niet kan opslaan.
Mvg,Robrecht
Het Proximus Team
Ik heb een antwoord gekregen. Blijkbaar is het een combinatie van een bepaalde header in combinatie met een media type. Dit is een bug maar er is een workaround.
er zou een fout zitten in ons systeem voor de afhandeling van attachements. In sommige gevallen zou er door combinaties van de header met de combinaties van de mime types in de mail een probleem zijn om de attach te openen. Als men dan deze mail naar zijn eigen mail adres FW zou het werken omdat het dan terug van zijn eigen mime type vertrekt
Wat je kan doen als workaround is de email naar je zelf forwarden indien je het bestand niet kan opslaan.
Mvg,Robrecht
Het Proximus Team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
