Skip to main content
Antwoord

Support pagina's "veel gestelde vragen" reageren niet allemaal meer

  • August 10, 2016
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3
Sommige pagina's zoals deze:
http://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_mail_web/particulieren/support/internet/e-mails-en-website.html

Deze reageren niet goed meer van zodra een subcategorie gekozen wordt.
Eén keer klikken op een subcategorie dat lukt soms nog maar 2e klik geen effect.

Getest op 2 computers met windows 10 op Chrome, IE11 en Edge

Beste antwoord door frank

Alles werkt opnieuw zoals het hoort op beide laptops (en alle browsers) - raar maar waar
Ik zie wel dat windows meerdere updates heeft uitgevoerd vandaag.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • August 10, 2016
Ik heb geen probleem met die pagina en doorklikken naar subcategorie enz. noch via Edge, noch via Firefox op Windows 10.
Met Chrome ook geen probleem en evenmin met IE 11. Werkt prima.

Elsa
  • August 10, 2016
Heb nog eens getest voor alle zekerheid onder windows 10 , met Edge, IE11, Firefox, Chrome maar ondervind daarbij ook geen problemen.
Zeg me nu niet dat het de windows 10 verjaardagsupdate is die je hebt :-))
NB: al heb ik soms wel de indruk dat Edge toch trager reageert!
Bij mij reageert blijkbaar FF toch het vlugst.

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Grand Master
  • August 10, 2016
Yup update op beide laptops... :?

Nota: het gaat over de subcategorieën in email en websites. I

Elsa
  • August 10, 2016
Had ik wel gedacht :D
er zullen wel nog problemen opduiken, ze moesten met die verjaardagsupdate kunnen uitpakken natuurlijk !-)

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Grand Master
  • Antwoord
  • August 11, 2016
Alles werkt opnieuw zoals het hoort op beide laptops (en alle browsers) - raar maar waar
Ik zie wel dat windows meerdere updates heeft uitgevoerd vandaag.