Antwoord
Uitgaande mail niet meer mogelijk
Na het vervangen van de bbox2 door een nieuwe router lukt het niet meer om uitgaande mails te verzenden... Alle mogelijke combinaties uitgetest, zowel op de site van Proximus en Apple de gegevens ingesteld zoals het hoort in Apple Mail maar niets lijkt te werken. OSX is El Capitan... maar voor het vervangen van de router werkte alles perfect... Iemand???
Beste antwoord door hansnicasie
Hallo Jimmy,
De reset haalde niets uit, maar door de stekker uit de bbox3 halen en een tijdje te wachten, lukte 't wel...
Dat de instellingen juist waren, daar was 'k zal behoorlijk zeker van...
Alvast bedankt!
De reset haalde niets uit, maar door de stekker uit de bbox3 halen en een tijdje te wachten, lukte 't wel...
Dat de instellingen juist waren, daar was 'k zal behoorlijk zeker van...
Alvast bedankt!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
