Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
bij het opstarten van mijn computer deze morgen was mijn mailbox incl mappen helemaal leeg. Bleek dat ik plots geen skynet-account meer had. Ondertussen nieuwe account gecreeërd maar enkel inkomende mails tot begin augustus teruggevonden. Verzonden enz niet teruggevonden. Ook mappen, agenda, contactpersonen enz zijn allemaal weg. Kan er me iemand uitleggen wat de reden kan zijn ? en hoe ik de verdwenen mails kan terughalen (excl gebruik van backup ?) dank alvast
Problemen met mailboxen. Na de installatie door een van jullie mensen krijgen mijn vrouw en ik telkens dubbele mails, het is alsof onze mailboxen door elkaar lopen. Voordien hadden wij elk onze mailbox. Het is ook zo dat de mailbox van mijn vrouw als eerste voorkomt. Zakelijk is dit voor mij zeer vervelend. Hoe op te lossen? Alvast bedankt, Jan
Heb sinds 10/8 een duo telefoon besteld alles kunnen betalen met de bonnen en de rest van het bedrag met de bankkaart. We hebben nog steeds niks gekregen maar het geld is wel van de rekening.Al 2weken aan het bellen maar iedereen belooft om terug te bellen want kunnen mij niet helpen.Het duurt soms meer dan een uur vooraleer je iemand aan de lijn krijgt.De enige oplossing zal zijn om via testaankoop alles te regelen.
Beste, Na onze verhuis sinds kort ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn 2 adapters kwijt ben voor onze Wi-Fi bridge op het netstroom aan te sluiten. Is het mogelijk de adapters hiervoor nog ergens te verkrijgen/bestellen?
Wij krijgen dagelijks een stuk of 25 mail delivery system failed mails en vermoeden dat er spam of virus in emailaccount geslopen is. Op myproximus geraken we niet aan de tab beveiliging na mailbox beheren....hoe dit verhelpen?
ik heb een 14tal dagen geleden mijn punten ingeruild voor kortingsbonnen. nu wil ik een aankoop doen via de sit maar helaas kan ik mijn codes niet invoeren, steeds krijg ik het antwoord dat de codes onjuist zijn. ik ben vandaag naar een proximus winkel geweest te roeselare waar ze me niet konden helpen, wat ik toch raar vind. wie kan me helpen dit probleem op te lossen. grt koenraad
Mijn schoonbroer beweert dat hij dit jaar op verlof is gegaan en toch al zijn programma's zijn opgenomen. Dit terwijl hij, voor hij vertrok, veiligheidshalve zijn decoder en modem had uit getrokken (van al zijn electrische toestellen behalve diepvriezer de stroomkabel uitgetrokken en de zekeringen uitgeschakeld). Ik begrijp hem omdat hij (en ik ook) ooit na een onweer de B-Box hebben moeten vervangen. De vraag is uiteraard: heeft hij gelijk, kan dat en hoe?
hallo heb 2 laptop beide win 7 op de ene heb ik 2.4 ghz kan deze niet wijzigen en de andere 5 ghz komt dit door de interne modem of is dit een instelling mvg
Kan ik een test call doen met de Proximus Call Connect -app die ik op mijn desktopcomputer geïnstalleerd heb? Met vriendelijke groeten , Koen Van Cauwenberghe Belgo Metal CW nv +32 475 433 060
Code pin vergeten en kaart met puk gegevens verloren, wat doen in dit geval?
Vertrek maandag naar Canada op reis, kan ik daar met mijn GSM telefoneren en berichten sturen en heb ik daar ook ontvangst
Ik bereid mijn overgang voor naar Telenet eind deze maand (digitaal tv HD-aanbod ontoereikend en benadeeld als Vlaming). Ik weet dat providers je gratis toegang tot je mailbox verlenen (ik dacht zelfs 2 jaar), maar hoe kan ik dit vragen bij PX?
Beste, Ik heb een nieuwe tablet en nu past mijn simkaart er niet meer in. Kan een niewe simkaart opgestuurd worden daar ik moeilijk in een winkel geraak? Groetjes,
Welke poorten staan er open bij een Proximus bbox3? (of bbox2) Is er een verschil tussen een particulier abb. en een zakelijk abonnement?
Het blijft een maandelijks spelletje. Foute facturaties zijn inmiddels de norm in dit bedrijf. Ongevraagde diensten, teveel decoders, beloofde gratis diensten die toch gefactureerd worden, betalende SMS'en zijn terug een plaag geworden, enzovoort. Controleer ook die van vrienden of familie die niet zo IT en of administratief onderlegd zijn. Ze betalen vaak systematisch teveel voor zaken die onnodig zijn. Ik heb vooral een vermoeden dat de facturatiedienst vooral ouderen in het vizier heeft. Het is een sterke beschuldiging en toch ik begin te vermoeden dat hier een business model achter zit. Ik ben het echt beu elke maand terug hier tijd in te moeten stoppen.
Hallo, sinds vorige week is mijn mobiel internet verbruik onverklaarbaar hoog. Ik heb tussen 4 en 9 september 540Mb mobiel verbruikt op mijn smartphone! Dit terwijl ik tot op heden nooit meer dan 30% in een hele maand van mijn 1Gb waar ik recht op heb heb verbruikt. Ik heb niks anders gedaan dan gewoonlijk en gebruik meestal WIFI. Ik kan dit niet verklaren, iemand suggesties aub? Kan ik ergens zien 'waar' die 540Mb dan vandaan komen, wat er bezocht zou geweest zijn enz... Ik werd voor die periode herhaaldelijk ook opgebeld door +32475151230 (wat dan bij opnemen de voicemail bleek te zijn)...kan het daar iets mee te maken hebben. Ik heb schrik dat iemand anders van mijn nummer gebruik maakt om mobiel te surfen, kan zoiets??
Wanneer is deze terug op voorraad ? http://www.proximus.be/nl/id_cr_huawei-p9-lite-gold/particulieren/producten/toestellen/gsm-catalogus/winkel/huawei-p9-lite-gold.html?rid=cbu_pp-mb-21_nl_johuaweip9lite
Had een achterstand van betaling, hierop werd de lijn afgesloten, heb zopas alle facturen betaald. Hoelang duurt het eer ik terug over internet, tv en telefoon kan beschikken ?
Beste, sinds een paar weken krijg ik SMS'en van een gaming dienst (nr 9956 / Echovox) (zonder dat ik mij bewust heb ingeschreven). STOP sms'en naar deze nummer levert niets op want ik krijg steeds de melding "mislukt". Kan er iemand helpen aub? Tx Wim
Na dat wij zijn verhuis naar spalbeek te hasselt, hebben wij gemerkt dat wij heel slecht ontvangst hebben. Als we gebeld worden of willen bellen vallen wij weg of lukt de verbinding niet helemaal. Kunnen wij het bereik eventueel versterken of is het gewoon omdat spalbeek in een soort boerendorp ligt dat het signaal zwak is.
Hoe komt het eigenlijk dat de aangeboden geschenken steeds minder zijn, tegenwoordig wordt de getrouwheid enkel nog beloond met waardebonnen, frequentflyer punten ( die vrij waardeloos zijn). Waar zijn de design glazen, kurkentrekkers,.. naar toe? De geschenken die je eigenlijk niet koopt maar wel wil als je ze kan omruilen tegen punten. Komen die dingen nog terug, of moeten we moeten we blijven bonnen bestellen, of niet meer trouw zijn aan 1 provider?
Duurt wel lang voor er een overeenkomst is met FOX
Als ik een sms stuur naar de lijn krijg ik altijd een bericht terug dat mijn tarieven te laag staan. Nu hebben ze in de winkel gezegd dat ik naar mijn producten moest gaan en daar iets aanpassen maar ik vind het niet meer. Weet iemand wat je moet doen?
Ik slaag er al twee dagen niet in om de status van mijn persoonlijke website te controleren. Na invullen van "gebruikersnaam", "wachtwoord" en "domein: skynet.be". Krijg ik onderaan vijf blokjes en dan de mededeling dat ik later nog eens moet proberen wegen fout op de server. En dat als het blijft duren ik de helpdesk moet contacteren. Is er iets fout bij Skynet of bij mij ?? sky76847
Hallo, als een grote gamer download ik enorm veel games online , die gaan tot wel 60 gb mijn probleem is nu dat ik bijna 24 uur soms langer mijn console moet aanlaten om een game te kunnen downloaden . De snelheid is zo laag mijn snelheid is maar amper 17mbs terwijl mijn broer die in dezelfde stad woont en alleen een comfort abonnement heeft met snelheden tot bijna 50mbs . Mijn abbonement is de maxi , hoe kan ik deze oplossen aub . ik woon hier al 5 a 6 maanden . Dank bij voorbaad
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.