Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Velen krijgen vervalste mails net alsof die afkomstig zijn van Proximus, waarin vermeld staat dat een betaling niet correct is verlopen. Best deze e-mail negeren en niet klikken op links in het bericht. Aan het einde van de mail kan je merken dat de opstellers het Nederlands niet volledig onder de knie hebben. Ook het vermelde te gebruiken e-mailadres proximus.1087155@hotmail.com duidt al aan dat dit zeker niet van Proximus komt aangezien die geen hotmail e-mail adres gaan gebruiken.
Beste, Maandelijks betalen wij zo'n 32euro voor het Smart25 pakket. Echter vind ik op de website terug dat het Smart25 pakket reeds voor 25euro te verkrijgen is. Hoe pak ik dit aan? Alvast bedankt! Mvg, D.
Hallo iedereen, Ik ben sinds gisteren aangesloten op het netwerk van proximus en ben vandaag aan het proberen mijn harde schijf die aan mijn modem hangt zichtbaar te maken op mijn laptop en TV. Ik heb al beide poorten op mijn modem geprobeerd maar ik krijg hem maar niet te pakken. Ik heb een Philips android TV waarop ik ES file explorer heb staan om alles op te zetten en die is via een ethernet kabel verbonden met mijn modem. Mijn laptop is een 2012 macbook pro met de laatste officiele software en verbindt met het internet via wifi. Ik zou de harde schijf graag gebruiken zodat ik mijn backups vanop mijn laptop over de wifi op die harde schijf kan zetten en om fotos vanop de harde schijf weer te geven op mijn tv. Ik kan vlot met osx werken maar zo netwerk gebeuren is een wereld waar ik niets van snap en google helpt me ook niet al te goed. In mijn vorige woonst had ik telenet en een aparte router waarmee het gewoon plug en play was.
Hallo, enkele dagen geleden schafte ik een simkaart aan voor mobiel dataverkeer, met een abonnement voor 5 GB per maand. Aangezien de modems bij de Proximuswinkel niet voorradig waren, kocht ik elders een TP-Link 4GLTE. Het plan is om (net na een verhuis) tijdelijk mijn internetverbinding met mijn iMac computer langs die weg op te zetten, totdat een vaste verbinding gelegd is. Soms functioneert dat zeer goed, maar even vaak wordt de verbinding om de haverklap onderbroken, moet ik alles herstarten en met trial en error vanalles proberen om opnieuw verbinding te krijgen met mijn computer. De kaart met de dekkingsgraad van Proximus toont wel dat er overal in Vlaanderen volle bak 4G is, maar mijn modem geeft constant maar 3/4de ontvangstkwaliteit aan, en het zenden en ontvangen verloopt vrij traag. En verder dacht ik met zo'n 5GB per maand ruim toe te komen, terwijl de modem al na enkele dagen van matig surfen met één en soms twee computers aangeeft dat hij 4,2 GB verbruikt heeft ... is da
Ik heb een nieuwe Outlook-account aangemaakt op een laptop. Vroeger bleven mijn mails dan ook op mijn iPhone Skynet-account staan, maar nu verdwijnen ze daarop zodra ik ze op mijn laptop heb binnen gehaald. Wat kan ik daar aan doen?
Zit er op een via Proximus aangeschafte iPhone (5s) een simlock? Met andere woorden, kan ik (evt. na afloop van de contractduur) ook met andere simkaarten werken, bijv. in het buitenland? Merci alvast voor het antwoord
Hallo, kan ik meerdere geschenkenbonnen bestellen en gebruiken om 1 nieuwe gsm te kopen? Mvg, Ann
Heb mij gisteren nieuwe Homecinema gekocht namelijk de Philips HTS4282 en het werkt perfect om blue ray af te spelen. Was enkel teleurgesteld dat bij het thuiskomen toen ik de doos opende dat ik vaststelde dat er enkel een stroomkabel inzat. Blijkbaar is dat nu tegenwoordig een standaard om er geen kabels meer in de steken bij al de merken. Gelukkig had ik nog een HDMI kabel liggen. Om mijn decoder te kunnen aansluiten op mijn Homecinema hebt ik een DIGITAL IN-OPTICAL kabel nodig voor mijn V5 met harde schijf is die verkrijgbaar bij PX? Of moet ik andere kabel gebruiken? Dit zijn mijn aansluitingen aan de achterkant: a VIDEO OUT Hierop sluit u de Composite Video-ingang van de TV aan. b AUDIO IN-AUX 1/AUX 2 Hierop sluit u een analoge audio-uitgang van de TV of een analoog apparaat aan. c ANTENNA FM 75 Signaalinvoer vanaf een antenne, kabel of satelliet. d DOCK for iPod Hierop sluit u een Philips iPod/iPhonestation aan.(Model: Philips DCK3061) e DIGITAL IN-COAXIAL Hierop sluit u een c
na een tiental keer proberen (met inloggen, nieuw paswoord,....) nog steeds niet succesvol: na elke poging krijg ik "technical error".
Ik dacht dat dit kon? we gebruiken nu al een tijdje skynet relay om mails te sturen. De mail server en dns staat bij ons en we gebruiken dus geen skynet e-mailadres. (naam@bedrijf.be) Dit lukt, maar soms aanvaardt de ontvanger de mails niet door hun spam filters... Dus in dns hebben we volgende records toegoevoegd: txt record: MS=ms00000000 (waar de nullen een unieke code zijn) => ik denk dat dit nog was van toen we nog office 365 gebruikten txt record: v=spf1 a mx ip4:[ ip adres van de server waar de website staat ] ip4:195.238.0.1/16 ip4:[ ip adres van de mail server] -all Die 195.238.0.1/16 is omdat de twee personen die problemen ondervinden, via verschillende ip adressen sturen (195.238.20.140, 195.238.20.133). ik denk dat die ip adressen van proximus/skynet zijn (?) Maar ze krijgen soms volgende melding terug (bij sommige ontvangers): 5.1.0 - Unknown address error 550-'195.238.20.133 is not allowed to send mail from bedrijf.be' Reporting-MTA: dns; mailrelay106.
Ik krijg mijn mobiel internet niet op mijn samsung j3 gezet ? Kan iemand mij helpen ik heb al de van ingevuld internet.proximus.be Maar als wifi wegvalt gaat hij niet op het mobiel netwerk?
Hallo Er ging normaal gezien vandaag een technicus langskomen om ons pack te installeren op 6/09/2016 namiddag. We hadden via de Proximus zaak in Maasmechelen een afspraak genomen. Het was al 18.30 u en niemand is komen opdagen. Ik had speciaal vrij genomen van het werk. Dus heb ik de klantendienst gebeld en vertellen ze mij dat ze normaal gezien volgend week gaan komen. Wat helemaal niet leuk is omdat ze mij hadden gezegd dat ik me moest afmelden bij scarlet vandaag voordat ze het installeren. Klantendienst heeft me verteld dat ze een bericht naar de technicus hebben gestuurd en dat ze mij gingen terugbellen. Als ze me voor 19u niet terugbellen, moet ik de klantendienst snel terugbellen. Dus dat deed ik. Ik heb meer dan een uur gewacht aan het telefoon en niemand kwam opdagen. Het is al 20.20 u. Ik ben van scarlet naar proximus overgestapt omdat scarlet veel problemen had. En het is nog geen maand en beginnen de problemen met proximus. Wat moet ik nu doen? Elke dag zitten te b
Beste Proximus, Ik heb een vraag ivm Pay & Go ook al gepost hier: https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/paygo-geschiedenis-checken-34716 maar daar krijg ik geen antwoord. Het gaat erom dat ik de belgeschiedenis van een gsm wil checken. Via de website lukt het mij niet. Ik krijg een pagina te zien met daarop: "U hebt geen toegang tot deze toepassing Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing." Kunt u me aub zeggen hoe ik de geschiedenis kan bekomen?
Beste, Ik krijg regelmatig dergelijke mails binnen. Zijn dit effectieve frauduleuze mails ? afzender : proximuss@t-online.de Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft Proximus geprobeerd om het factuur bedrag van €203,50 van uw Proximus-diensten te incasseren. Helaas is deze domiciliëring geweigerd door de bank. Wij bieden u nog een laaste mogelijkheid om het openstaande bedrag van €203,50 (inclusief kosten) alsnog te voldoen. Door onderstaande stappen te volgen kunt u de factuur inzien waarop het bedrag en de betalingsinstructies staan. Klik hier om de factuur te downloaden Belangrijk: Het bedrag zal worden verhoogd met buitengerechtelijke incassokosten ter hoogte van €145,50 indien u niet aan de betaling voldoet. Wij willen u erop attenderen dat bij een achterstallige betaling uw Proximus-abonnement kan worden geblokkeerd. Met vriendelijke groet, Proximus Klantenservice
Beste, Moet even ventileren. Na bijna 30 jaar klant te zijn heb ik de laatste twee maanden een part-time job gehad met de klantendienst, facturatie, verschillende keren naar de proximus winkel gefietst,.... Tot en met juni ll was mijn factuur steeds correct. In juli was het te betalen bedrag bijna verdubbeld; bleek dat mijn dochter haar limiet van 3 gb Mobiel internet overschreden had; ook al was ze thuis en niet op kot in Gent ( studeert voor ingenieur ), wij hebben hier in huis Wifi; dus dit leek me bizar. Gebeld met de Facturatie; ze gingen een creditnota opmaken omdat ik een trouwe klant was. Ik repliceerde dat ze dit niet moesten doen omdat ik een goede klant was, maar moesten uitdokteren hoe dit kwam. Volgens de klantendienst had mijn dochter verschillende sms'jes gekregen ter waarschuwing. Er is er geen enkel toegekomen en op haar Proximus-app op haar smartphone zat ze voor de maand juni nog steeds onder de 1 Gb mobiel internet. Deze maand bekijk ik via my Proximus haar v
Als trouwe BBC 4 kijker, de reden van ons abonnement bij Proximus, wou ik graag informeren of er alternatieven zijn on BBC 4 te ontvangen? Moeten we met z'n allen overschakelen op sateliet of op de eenheidsworst op VTM, 4 TV en co?
Ben tijdje terug overgestapt van 3G stick naar 4Gstick, ding werkt super... maar ik kan mijn SMS box niet openen, de keuzemenu staat bovenaan in het vodafonemenu maar de cursor vindt de woorden niet, maw ik kan ze niet aanklikken... hoe los ik dit op in windows10 ?
Ik ben sinds jaar en dag proximus pay&go klant en kon tot vorig jaar oa mijn herlaadgeschiedenis raadplegen via my proximus op jullie website. ik nam vorig jaar contact op en bleek dat mijn gsm geblokkeerd was (ik kan wel gewoon mijn smartphone gebruiken). waarom en wie beslist heeft om mijn nummer zomaar te blokkeren weet ik nog steeds niet want proximus heeft me verder geen informatie meer gegeven (Trek Uw Plan, heet dat dan...). Ik probeerde gisteren de hele dag, ook vandaag nog de beide 0800 nummers (0800 22 800 en 0800 22 263) te bellen zowel met mijn vast toestel als met mijn gsm. Daar krijg ik geen gehoor, ik word er in een eeuwigdurend cirkeltje gestuurd van telefoonnummer ingeven (maar daar reageert de stem niet op) en de opdracht om met mijn vast toestel te bellen ipv met gsm (wat is gisteren dus de hele dag heb geprobeerd! Wil je een mail sturen, dat lukt OOK NIET!! want dan krijg je een aantal vragen voorgeschoteld waar uw vraag niet bij zit en krijg je weeral het 0800 numm
Beste, Ik heb vandaag de proximus app op windows 10 geinstalleerd op mijn laptop acer. Als ik de app opstart krijg ik de melding: FOUT U kan niet worden geregistreerd op dit moment. Probeer het later opnieuw. Kan iemand zeggen wat juist het probleem is.
Ik heb een Iphone6 en een Ipad, mijn mails komen perfect toe op beide apparaten, maar de afspraken van mijn skynet agenda kan ik niet activeren op beide toestellen. kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe/over het hoofd zie?
Waar kan ik ooit gemist vinden? Kan ik ook programma's van vier of Vitaya opnieuw bekijken? ( Niet via tv replay)
Verschillende bronnen melden dat anne uit het aanbod van PX verdwijnt. De zender wordt vanaf 1 september vervangen door ment tv. Deze laatste is al een paar jaar bij TN in het basisaanbod en is ook een schlagerzender. Anne was een exclusieve zender voor PX en een samenwerking met de VMMA. De zender zal dan ook vermoedelijk verdwijnen zonder de financiële input van PX. http://www.tv-visie.be/nieuws/belgie/1juni2016/ment-tv-vervangt-muziekzender-anne-bij-proximus-tv_78148/ http://www.showbizzsite.be/nieuws/proximus-trekt-stekker-uit-muziekzender-anne-1522050
BBox2 willekeurig aan het resetten, 1 TV uitgang van de twee stuk. Originele sticker bladert af.Draadloos internet niet betrouwbaar. Is mijn BBox2 stuk?
Beste, hoe kan ik op de nieuwe decoder mijn hifi aansluiten? Dit is vooral om naar de radiozenders te luisteren. Op de vorige decoder had je audio out, maar op de nieuwe niet meer. Alvast bedankt
Hee, ik vroeg me af hoe je kan zien waar je geld aan opgedaan is dat wordt getoond bij Mijn Verbruik van de MyProximus app. Ik dacht dat ik een account moest maken op MyProximus, voor alleen mobiele producten, maar mijn telefoonnummer wordt niet herkend. Er staat 12,26€ aangerekend, maar ik heb zo goed als niets gebruikt... ik wil graag weten waar dat geld vandaan komt. Ik heb al heel wat afgezocht op het forum, maar vind niet wat ik zoek, dus sorry als dit al duizend keer gevraagd is of zo. Alvast bedankt!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.