Hallo, enkele dagen geleden schafte ik een simkaart aan voor mobiel dataverkeer, met een abonnement voor 5 GB per maand. Aangezien de modems bij de Proximuswinkel niet voorradig waren, kocht ik elders een TP-Link 4GLTE. Het plan is om (net na een verhuis) tijdelijk mijn internetverbinding met mijn iMac computer langs die weg op te zetten, totdat een vaste verbinding gelegd is. Soms functioneert dat zeer goed, maar even vaak wordt de verbinding om de haverklap onderbroken, moet ik alles herstarten en met trial en error vanalles proberen om opnieuw verbinding te krijgen met mijn computer. De kaart met de dekkingsgraad van Proximus toont wel dat er overal in Vlaanderen volle bak 4G is, maar mijn modem geeft constant maar 3/4de ontvangstkwaliteit aan, en het zenden en ontvangen verloopt vrij traag. En verder dacht ik met zo'n 5GB per maand ruim toe te komen, terwijl de modem al na enkele dagen van matig surfen met één en soms twee computers aangeeft dat hij 4,2 GB verbruikt heeft ... is dat allemaal normaal?
Dank voor jullie input,
Bart
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.