Skip to main content
Vraag

Premium Club

  • September 10, 2016
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

ik heb een 14tal dagen geleden mijn punten ingeruild voor kortingsbonnen.
nu wil ik een aankoop doen via de sit maar helaas kan ik mijn codes niet invoeren, steeds krijg ik het antwoord dat de codes onjuist zijn.
ik ben vandaag naar een proximus winkel geweest te roeselare waar ze me niet konden helpen, wat ik toch raar vind.
wie kan me helpen dit probleem op te lossen.


grt
koenraad
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • September 10, 2016
Misschien kan je eens vragen via het contact formulier of het telefoonnummer O800 99 974 voor online aankopen waarom je codes niet aanvaard worden?
Zie:
nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/contact-vragen-over-uw-online-bestelling-35648

PS: online kan je met waardebonnen (codes) alleen gsm/smartphone/tablet zonder abonnement kopen, geen accessoires.
Voor de aankoop van een accessoire met waardebon(nen) moet je in een Proximus Center zijn.

Elsa
  • September 10, 2016
@koenraad,
zie ook => http://bgctv.skynetblogs.be/#Premium-club-punten-inruilen-lukt-niet
* daar staat ook het telefoonnummer 1910 ivm vragen premiumclub klantendienst
http://bgctv.skynetblogs.be/#onlinebestellingen
* daar staat ook het telefoonnummer 0800 99 974 klantendienst van Eshop