Skip to main content
Antwoord

Achterstal betaling

  • September 8, 2016
  • 5 reacties
  • 390 Bekeken

Had een achterstand van betaling, hierop werd de lijn afgesloten, heb zopas alle facturen betaald. Hoelang duurt het eer ik terug over internet, tv en telefoon kan beschikken ?

Beste antwoord door honic

Op proximus site, contacteer ons mail gestuurd, even erna telefoon gehad. En na 15 minutene alles terug in orde.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • September 8, 2016
Dat kan wel een aantal dagen duren aangezien een overschrijving wel 1 tot 2 dagen kan duren.
Ik moet je er tevens op wijzen dat Proximus waarschijnlijk aansluitingskosten zal aanrekenen en dat bedraagt ofwel € 25 ofwel € 50.

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 8, 2016
Duurde ongeveer 15 min na een directe mail naar proximus en doorsturen bewijs van betaling. Toch bedankt voor het antwoord.

Elsa
  • September 8, 2016
"directe mail" daarmee bedoel je waarschijnlijk op twitter.

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • September 8, 2016
Op proximus site, contacteer ons mail gestuurd, even erna telefoon gehad. En na 15 minutene alles terug in orde.

Elsa
  • September 8, 2016
Dat is fantastisch nieuws want een tijdje geleden waren ze bij Prox niet zo vlug meer om op 'Mail Ons' te reageren maar ze hebben me wel ook opgebeld wat ik ook inderdaad fijn vond.