Skip to main content

SMS van gaming dienst --> SMS STOP = "mislukt"

• February 15, 2016
  • 4 reacties
  • 4276 Bekeken

Beste, sinds een paar weken krijg ik SMS'en van een gaming dienst (nr 9956 / Echovox) (zonder dat ik mij bewust heb ingeschreven).
STOP sms'en naar deze nummer levert niets op want ik krijg steeds de melding "mislukt".

Kan er iemand helpen aub?

Tx

Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • February 15, 2016
Je vindt de contact gegevens van alle 'diensten geleverd door derden' terug onder die naam op de site van Proximus. Vul daar in het zoek veld ook eens in 'ongewenste smsen stoppen'.
Je vindt in die lijst bij het nummer 9956 een email adres: helpdesk@echovox.com.
MVG

Niet alleen bij Proximus wordt hierover geklaagd, ook bij Telenet en Mobistar. Die lijst in pdf. van al die 'derden' telt nu al zo'n 30 blzn. Hoog tijd dat de providers ook eens hun verantwoordelijkheid opnemen en daar paal en perk aan stellen, IMHO.

Elsa
  • February 15, 2016
Proximus homepage
> Support
> Facturering
> Factuur betwisten
> Factuur betwisten
> Betalende sms'en en speciale nummers op uw factuur
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/documents/3rd_bill/nl/third-party-services.pdf

Peter_089
Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • September 8, 2016
Onder meer die '9936 echovox' blijft een kankergezwel die alleen maar kan bestaan met de actieve medewerking van Proximus en de andere telco's. M.a.w. Proximus en co zijn hier volledig verantwoordelijk voor. Elke dag worden hier duizenden euro's mee geschept. Kortom, laat u niet afschepen, blijf facturen protesteren.

Ik ben het ook manifest oneens dat de klant telkens weer moet uitzoeken waarover het gaat en moet aantonen dat hij/zij er eigenlijk niets mee te maken heeft. Meer dan een vage 'diensten door derden' komt er op de factuur en je zoektocht kan beginnen. Ideaal om zwakkere gebruikers in de zak te zetten.

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • September 8, 2016
Juist Peter_089
Deze mafia praktijken kunnen enkel bestaan door hulp van de operatoren.
Wie de mafia helpt die is medeplichtig.