Skip to main content
Vraag

sms naar de lijn

  • September 8, 2016
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Als ik een sms stuur naar de lijn krijg ik altijd een bericht terug dat mijn tarieven te laag staan. Nu hebben ze in de winkel gezegd dat ik naar mijn producten moest gaan en daar iets aanpassen maar ik vind het niet meer. Weet iemand wat je moet doen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elsa
  • September 8, 2016
1. Log in en klik op uw mobiele nummer.
2.Selecteer op de pagina Mobiles, in de rubriek Diensten, aan de hand van het plusteken, Proximus M-Pay.
3.Klik op Configureren, waarna de pagina met uw M-Pay-parameters zich opent.
4.Klik onder "Maximaal maandelijks bedrag van uw Proximus M Pay-aankopen" op Wijzigen.
5.De eerste keer krijgt u de Algemene voorwaarden van Proximus M Pay te zien. Lees en aanvaard deze.
6.Kies onder "Maximaal maandelijks bedrag van uw Proximus M-Pay-aankopen" uw persoonlijke maandelijkse aankooplimiet. Wilt u geen enkele mobiele betaling meer kunnen uitvoeren, vink dan "Wijziging van de dienst: deactiveer Proximus M Pay" aan.
7.Bevestig door op Instellen te klikken.

U kunt deze limiet op elk moment opnieuw wijzigen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 8, 2016
Ik zie Proximus M-Pay toch nergens staan hoor

Elsa
  • September 8, 2016
dan kan je mss best een privé bericht sturen met je klant gegevens en het betreffende gsm nummer=>
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 8, 2016
Ok bedankt