Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, ik ben vandaag op de hoogte gebracht door een vriend dat de iPhone 7 in promo staat bij jullie met abonnement van smart 45. Ik heb dit abonnement reeds en nu is mijn vraag of deze promo nog steeds geldt? Als ik morgennamiddag naar het proximuscenter ga in Dendermonde, kan ik dit dan nog steeds reserveren of ben ik er aan voor de moeite?
Beste, Gisteren werd de CL-wedstrijd van Manchester City uitgesteld. Vanochtend op het nieuws hoorde ik dat deze vandaag zal gespeeld worden. In de TV-gids vind ik deze info nog niet terug. Zal deze wedstrijd vanavond te bekijken zijn in het "All Sports"-pakket? Groeten, Jan
Beste, het heeft wat voeten in de aarde gehad maar uiteindelijk heb ik na veel over en weer gemail, gebel enz eindelijk de kinepoliscode doorgekregen voor mijn aangekochte ticket van januari 2015 (twv 3000 punten). Zoals u kan zien op bijgevoegde mail én ook online op de bestelhistoriek (voorbije 2 jaar) staat er nergens iets vermeld van een vervaldatum. Toegegeven, het is een beetje blijven liggen (zwangerschap, bevalling, verbouwing, verhuizen en een kleine peuter kunnen dat effect al eens hebben 🙂 ). Nu willen mijn man en ik op "date night" (long overdue) en ons filmticket inruilen. Werkt het toch wel niet zeker 😞. Kunnen jullie ons helpen met ofwel een nieuwe code of wel de teruggave van onze 3000 punten. Alvast bedankt voor de hulp!
Zijn er problemen met de mailserver skynet ? Berichten versturen gaat, maar ontvangen niet. Zelfs als ik de test doe met skynet webmail, dan herkent het systeem zelfs mijn userid en paswoord niet . Bij nazicht op storingen Proximus, stel ik vast dat er nog een aantal mensen geen mails kunnen ontvangen. Graag info of er een probleem is ?
Hoe leg je eigenlijk een klacht neer? Van zodra je bij contact "klacht neerleggen" selecteert kan je niet mailen maar moet je telefoneren. En wanneer je dan belt krijg je in dat keuzemenu eigenlijk nergens de optie om effectief" klacht neerleggen" te kiezen.
BE31435411161155 hallo is dit jullie bankrekening nummer of bestaat die niet meer MVG Tim want wij hebben op die bankrekening nummer geld gestort
Beste, mijn gsm abonnement = Smart+15 en heb ik ook via mijn werkgever kunnen toevoegen op een PFE pack ( Pack For Employees), mijn vraag is : kan ik ook oplaadkaarten opladen via dit abonnement ? Is dit mogelijk?
Ik ben Proximus klant sinds 17 jaar en sinds de nieuwe MyProximus site live ging heb ik problemen. Aanmelden lukt nog wel maar om één of andere reden moet ik producten toevoegen (ik BEN klant en ik KRIJG facturen) en daar loopt het mis. Mijn klantennummer wordt niet herkend. Klantgegevensopvragen geeft een foutcode. Ik ben er 1x in geslaagd om via en mobiel nummer een een SMS 1 van mijn nummers te registreren, maar een tweede nummer toevoegen ging niet...want klantnummer niet bekend bij Proximus. Data roaming opties voor dat ene nummer waren onvindbaar, samen met heel wat opties die vroeger zichtbaar waren op de oude site. Via de app een optie aanpassen lukt niet via WiFi. De business (!) helpdesk heb ik na verschillende pogingen van 10-20 minuten muziek opgegeven. Ik had drie nummers bij Proximus, maar ik ben van pure frustratie gaan testen bij Telenet. Gelukkig voor jullie is hun mobiel data netwerk erbarmelijk, maar los die miserie met jullie website nu toch eens op aub!
Ik heb een daily travel paspoort aangevraagd vandaag in Oostenrijk en zou graag op het internet kunnen. Als ik m'n 4g probeer aan te zetten komt er op dat de PDP identiteit niet geaccepteerd wordt... Heb netwerkinstellingen al gereset, toestel(iPhone 5s) al aan en uit gezet, niks helpt.
Hallo, Ik heb al een halfjaar een Iphone 5S en aangezien ik in mijn abonnement (Smart 15+) wat mobiele data kreeg, wou ik daar eens gebruik van maken. Dit lukt dus niet. Mijn Iphone geeft steeds een boodschap dat hij zich niet kan verbinden met het netwerk. Ik ben reeds langsgegaan bij een proximuscenter. Daar hebben ze mij een nieuwe simkaart gegeven en hebben heel mijn iphone reset. De mobiele data werkt nog steeds niet. What to do? Groetjes
Ik heb in juni een aanvraag gedaan om mijn contract stop te zetten wegens verhuis, Er werd een bevestiging gestuurd dat alle diensten zouden worden gedeactiveerd op 1 augustus. De decoder werd gehuurd, en werd op 21 augustus via kiala teruggestuurd. Toch kreeg ik vorige week een factuur met de melding "schadeverg-beslissing T4079" waarbij ik € 149,00 moet betalen voor de decoder. Dit lijkt mij niet correct gezien alles correct gebeurd is en ik ben dan ook niet van plan om dit deel van de factuur te betalen. Hoe wordt dit opgelost?
Ik kon tot kort voorheen de bizzclub punten raadplegen, omruilen, overdragen etc.. wil vandaag gewoon puntensaldo raadplegen en krijg de melding dat ik niet de juiste toegangsrechten heb ??? Hoe kan dat ? Zo plotseling dan ?
Beste, Telkens als ik verbinding wil maken met proximusfon word mij gevraagd email (eindigend op fon) en wachtwoord in te geven Hierdoor krijg ik thuis (via eigen hotspot) telkens correct verbinding.Ik heb dan ook gevraagd inloggegevens te onthouden.Ben ik nu elders en wil ik inloggen op proximusfon (openbaar) moet ik toch opnieuw dezelfde gegevens ingeven en maakt hij nog geen verbinding.Wat doe ik fout?Ik gebruik zelfde inloggegevens voor 2 toestellen.nl windows en android ,maar nooit gelijktijdig.Bij android toestel krijg ik, bij verbinding maken, een scherm met inloggegevens en direct verbinding.Bij windows krijg ik dit scherm ook (zonder inloggegevens) en geen verbinding.Eigenlijk heb ik altijd gedacht dat toestel automatisch verbinding maakt zodra er hotspot in de buurt is.(zonder zelf iets te moeten doen.Fout?Graag antwoordje aub.Groetjes.
hallo, ik heb een V5 decoder (geen mini) maar kan de RF afstandsbediening niet activeren in het menu....?? iemand een oplossing aub?
beste, ik heb een nieuw gsmtoestel en daarvoor heb ik een nano simkaart nodig. 2mnd geleden was mijn sim kaart kapot en moest ik 5€ betalen. moet ik nu terug 5€ betalen voor een nano sim kaart te verkrijgen?
Ik ben een leek in al deze dingen, maar onlangs vertelde men mij dat ik een apparaat kon kopen van 150 euro en zo mijn aansluiting op het internet van onze huidige woning zou kunnen gebruiken in onze nieuwe woning. Ik dacht dat men het wifi via eigen hotspot noemde. Kan mij iemand zeggen of ik dit ding on-line kan kopen en/of in welke winkel ik dit snel kan ophalen hier in de buurt (4990 Lierneux)? Alvast bedankt;
De geplande opname worden niet altijd bewaard op de BBox, nochthans staat het geactiveerd voor opname. Momenteel is er nog 33% vrij op de BBox2. Groeten Rudy
Mijn internetverbinding is soms zeer traag (48Mbs en soms veel trager). Kan ik mijn B Box 2 (wit model) inruilen tegen een ander en recenter model ?
De situatie : vroeger had ik Scarlet, en op een bepaald moment ben ik overgestapt naar Proximus, omdat ik dacht dat het beter zou zijn. Toen ik nog bij Scarlet zat had ik 70Mbps downloadsnelheid, sedert ik bij Proximus zit is dat maar 30Mbps meer. Volgens de helpdesk is dat omdat ik het goedkoopste abonnement heb, wat dan kunstmatig op die snelheid gelimiteerd zit. Voor TV heb ik een gekochte HD digibox van Telenet, en van de digitale kabel ben ik erg tevreden. Overstappen naar Proximus voor TV wil ik dus niet. Voor GSM zit ik nu bij Dommel, wat mij ook heel erg goedkoop laat bellen en SMS'en (ik betaal enkel wat ik verbruik en de prijs ligt zeer laag). Dus overstappen voor GSM naar Proximus wil ik ook niet. En voor mijn "vaste lijn" gebruik ik VOIP, met een forfait van 5€/maand, die ik kan opbellen naar vaste nummers. Nu dacht ik dat ik goedkoop zat, maar nu zie ik dat Telenet internet+TV mij goedkoper zou uitkomen dan wat ik nu betaal als combinatie van Proximus Internet GO, en Te
Hallo (Eva), Ik zou graag de faturen consulteren van voor 11/2015 indien mogelijk volledig 2015 , mocht 2014 ook lukken, graag. kan je deze even terug online zetten, of me bezorgen per PDF vooral intresse in SMS verkeer
Onlangs diende, proximus mijn wachtwoord om mijn PC-mail te resetten. Dit omdat de mailbox geen verbinding meer kon maken met de server. Ik kreeg, een nieuw wachtwoord. Met het nieuwe paswoord kon ik terug mijn mailbox activeren. Helaas, nu kan ik geen mails meer ontvangen op mijn smartphone. Ik heb al geprobeerd mijn mailbox op de smartphone opnieuw in te stellen met het nieuwe paswoord. Helaas zonder resultaat. Ik kan mijn mailbox op de smartphone niet meer activeren. Wat doe ik foutief ? Hoe kan ik dit verhelpen ? Met vriendelijke groeten, Spooky
Op dit ogenblik gebruik ik de volgende diensten : Pack Internet Overal+TV+Telefoon. De vaste telefoonlijn wordt hier al geruime tijd niet meer gebruik want daarvoor gebruik ik de mobiele telefoon. De vaste telefoon kan dus gerust de deur uit. Zonde om te betalen voor een dienst die niet meer wordt gebruikt. Ik kijk heel 'gericht' naar televisie waarbij vooral BBC4 erg belangrijk voor mij is. En sinds 1 september is deze niet meer beschikbaar. Dus kan ook digitale televisie de deur uit. De Vlaamse zenders die ik bekijk kan ik reeds op een andere manier bekijken, de overige waaronder BBC4 zal via satellietontvangst gebeuren. De internetaansluiting wil ik wel behouden want die wordt hier veelvuldig gebruikt. Ik zie dat ik online mijn bestaande abonnementen kan aanpassen: http://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html Vragen: 1. Kan ik zonder problemen de vaste telefoonlijn en digitale televisie opz
Onlangs tel.gekregen van proximus,als trouwe klant 1 maand gratis Allsports. Ik heb deze zenders een paar maal bekeken en die zijn voor mij niet interessant.Dus heb ik die opgezegd, maar i.p.v. alleen de allsports zenders te verwijderen zijn ook nog een aantal andere zenders verwijderd. Na telefonisch contact zou dat onmiddelijk terug in orde gezet worden,maar dit gebeurd dus, zoals verwacht ,niet. Zo heb ik i.p.v. een geschenk een aantal zenders minder en een hoop tijdverlie s erbovenop.
Hallo, is het passwoord van fon veranderbaar (na b.v. 9 maanden). Zou het eventueel willen gebruiken om internet aan te bieden in een studio die ik verhuur, maar dan zou ik het ook moeten kunnen aanpassen wanneer de huurder terug vertrekt. Zijn er gevaren aan verbonden, moest ik dat op die manier doen (kwestie van onverwachte facturen...)? Bestaat er ook een abonnement om enkel Fon te nemen en hoeveel kost dit dan ongeveer? Geert
Ik wou enkele punten gebruiken om vouchers te boeken maar voor één of andere redenen aanvaardt het systeem mijn e-mail adres met skynet.be niet. Weet er iemand welke stappen je moet ondernemen om de order toch te kunnen uitvoeren.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.