Ik ben Proximus klant sinds 17 jaar en sinds de nieuwe MyProximus site live ging heb ik problemen. Aanmelden lukt nog wel maar om één of andere reden moet ik producten toevoegen (ik BEN klant en ik KRIJG facturen) en daar loopt het mis. Mijn klantennummer wordt niet herkend. Klantgegevensopvragen geeft een foutcode.
Ik ben er 1x in geslaagd om via en mobiel nummer een een SMS 1 van mijn nummers te registreren, maar een tweede nummer toevoegen ging niet...want klantnummer niet bekend bij Proximus. Data roaming opties voor dat ene nummer waren onvindbaar, samen met heel wat opties die vroeger zichtbaar waren op de oude site. Via de app een optie aanpassen lukt niet via WiFi. De business (!) helpdesk heb ik na verschillende pogingen van 10-20 minuten muziek opgegeven.
Ik had drie nummers bij Proximus, maar ik ben van pure frustratie gaan testen bij Telenet. Gelukkig voor jullie is hun mobiel data netwerk erbarmelijk, maar los die miserie met jullie website nu toch eens op aub!
Antwoord
MyProximus lijdensweg
Beste antwoord door Kristof Bogaerts
Sven,
Kan je mij een prive bericht sturen met je klantnummer?
Ik bekijk het dan voor jou.
Kristof
Kan je mij een prive bericht sturen met je klantnummer?
Ik bekijk het dan voor jou.
Kristof
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

