Skip to main content
Antwoord

Klantonvriendelijkheid en hoe klacht neerleggen?

  • September 1, 2016
  • 5 reacties
  • 355 Bekeken

Hoe leg je eigenlijk een klacht neer?
Van zodra je bij contact "klacht neerleggen" selecteert kan je niet mailen maar moet je telefoneren.
En wanneer je dan belt krijg je in dat keuzemenu eigenlijk nergens de optie om effectief" klacht neerleggen" te kiezen.

Beste antwoord door Elsa

een optie kiezen waarbij niet gezegd wordt dat je moet telefoneren, en daar in het tekstbericht je klacht invoeren of je klacht via privébericht versturen
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Elsa
  • Antwoord
  • September 1, 2016
een optie kiezen waarbij niet gezegd wordt dat je moet telefoneren, en daar in het tekstbericht je klacht invoeren of je klacht via privébericht versturen
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

  • Rookie
  • September 13, 2016
via http://www.ombudsmantelecom.be/nl/klacht-voor-bemiddeling.html?IDC=52

Elsa
  • September 13, 2016
het probleem is dan dat je al het één en ander moet als bewijs kunnen leveren ook!

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 13, 2016
Elsa,

Ik heb een privébericht geschreven en dat is beantwoord door Koen.

Wat bewijzen betreft, jullie nemen het gesprek op, ik niet;-)

Maar goed, ik kan niet zeggen dat ik te klagen heb over proximus, maar de telefoon bruutweg neer smakken is er wel over.

Laat het ons hier maar bij houden,

Fijne avond nog,
Erwin

Elsa
  • September 13, 2016
Erwin,

Persoonlijk moet ik zeggen dat ik tot hiertoe ook wel een goede ervaring heb met de mensen van de helpdesk, maar moesten ze de telefoon dicht smijten dan zou ik dit zeker en vast ook niet erg appreciëren en laat ons hopen dat het niet meer voorvalt en het mss een slechte dag geweest was voor deze operator, al wil ik het hiermee niet goedkeuren dat zeker niet, maar laat ons zeggen dan voor één keer vergeven ;-)
Voor u ook nog een fijne avond,
Elsa.