Onlangs diende, proximus mijn wachtwoord om mijn PC-mail te resetten. Dit omdat de mailbox geen verbinding meer kon maken met de server. Ik kreeg, een nieuw wachtwoord.
Met het nieuwe paswoord kon ik terug mijn mailbox activeren.
Helaas, nu kan ik geen mails meer ontvangen op mijn smartphone. Ik heb al geprobeerd mijn mailbox op de smartphone opnieuw in te stellen met het nieuwe paswoord.
Helaas zonder resultaat. Ik kan mijn mailbox op de smartphone niet meer activeren.
Wat doe ik foutief ?
Hoe kan ik dit verhelpen ?
Met vriendelijke groeten,
Spooky
Antwoord
Mailprobleem op Smartphone
Beste antwoord door Elsa
@spooky
op de proximus site vind je de mail instellingen : ( E-mail instellen op uw gsm, tablet of computer ) ->
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config_apps/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/e-mail-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Tip: mss zijn het de zelfde instellingen als voor de L70 (L80 staat er niet op)
als hier => http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html?v1=shorturl&v6=toestelhulp&page=device/lg
je kan er de manuele instellingen volgen ook.
op de proximus site vind je de mail instellingen : ( E-mail instellen op uw gsm, tablet of computer ) ->
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config_apps/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/e-mail-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Tip: mss zijn het de zelfde instellingen als voor de L70 (L80 staat er niet op)
als hier => http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html?v1=shorturl&v6=toestelhulp&page=device/lg
je kan er de manuele instellingen volgen ook.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
