Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo allemaal; Sinds vandaag het familus pakket + m&s+enter. channels. Nu blijkt dat wij niet alle kanalen kunnen kijken, oa. bbc first, fox, sundance tv.. Nog iemand dat voor gehad? Morgen zal ik sowieso de klantendienst opbellen. Wel een beetje triest dat een mens het gehele pakket betaald en niet alles kan ontvangen. Alvast bedankt voor jullie antwoord! 🆒
Naar aanleiding van de laatste cyberaanval, werd gisteren op TV verteld dan de gebruikte wifi-bridges nooit worden ge-update en dus niet beveiligd zijn. Norton gaf me bij de installatie op mijn computer trouwens aan dat ik met een niet beveiligd draadloos netwerk aan de slag ben. Hoe kan ik mijn wifi -bridges updaten en /of beveiligen ? Musje
Begin dit jaar tekende ik in op de promotie Mobile 20 met samsung s5 neo. Contractduur = 24 maanden. Nu zie ik dat er een nieuw abonnement met smartphone beschikbaar is. Mobilus 20. Met gratis data verbruik voor 1 voorkeursapp. Kan ik mijn abonnement laten omzetten naar die Mobilus?
Beste In het verleden herinner ik mij gemakkelijk via myproximus een daily travel passport te activeren, handig voor als ik enkele dagen naar het buitenland zou moeten gaan- Maar nu ik deze opnieuw wou activeren, blijkt dit geen optie te zijn. We hebben op het account drie verschillende nummers. Een hiervan staat onder een categorie "gsm-nummer" en bij deze krijg ik wel deze opties. De andere twee staan echter onder een categorie "mobiles", en deze selecteren toont mij enkel het "verbruik" menu. (en deze lijkt ook niet degelijk te werken) Ik heb recent het contract overgeschakeld naar een 2-jarig contract samen met een huawei, maar het zou toch nog steeds mogelijk moeten zijn om deze extra opties te activeren? Klantnummer is 609316881 Bij voorbaat dank.
Beste, is het mogelijk een detail factuur te krijgen van mobiele telefoon? we hebben een smart +15 abonnement, maar volgens factuur is er meer gebeld dan de gratis 120 minuten. we hebben hier nooit een SMS voor gekregen en de proximus app heeft nooit aangegeven dat we hier over gegaan zijn... dus het zou handig zijn om een lijst te krijgen naar waar er precies gebeld is... bedankt
Hallo , Als je een nieuw internetabonnement neemt , in mijn geval zou het Tuttimus zijn . Kan je dan de diensten van de vaste lijn , Voordeelpack slimme diensten 4.99€ & Anonieme oproepweigering 2.99€ behouden in je pack ? Alvast bedankt . :8
Hallo, ik maak ak een paar jaar gebruik van PLC adapters van Proximus. Ik heb nu eentje extra nodig voor een 2e tv toestel. welke moet ik nu bestellen. ? Een gewone van 50 € , zal die ook connectie maken met mijn huidige PLC's ?
Ik ben eens aan het rekenen geweest over die Tuttimus en stel enkele rare dingen vast. Het abo dat ik nu heb kost 87.95 euro met gsm abo van 15 euro erbij en met gratis boeket Multi NL Zou ik Tuttimus nemen dan betaal ik 88.95 euro, wat al duurder zou uitvallen, maar zitten er dan ook die muziekzenders bij zoals Brava, RFMtv, VH1 classic, ... Die zogezegde gratis bundle bij Tuttimus, is helemaal niet gratis want ik las dat een klant, die geen gratis TV bundle kiest, 7.95 euro/maand korting krijgt. http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Tuttimus_Mobilus_S_NL/Tuttimus_Mobilus_S_NL.pdf Bij mij berekening nam ik dan ook geen bundle en het bedrag veranderde niet, het bleef op 88.95 euro staan. Wie of waar zit er fout?
Goedendag, Wij hier thuis hebben het maxi pakket voor het internet, helaas hebben wij hier geen glasvezel in de straat en blijkt uit de test dat glasvezel hier onmogelijk is. Dit vinden wij geen problemen, alhoewel ons internet niet al te goed is. We verwachten toch wel wat meer internet dan wat we nu krijgen. Uit een internettest op het web hebben we ondervonden dat we 0.88Mbps download hebben en 0.44Mbps upload. Kan hier iets aan verbeterd worden, op welke manier dan ook? Alvast bedankt!
Goede middag, Heb ingetekend op pack Tuttimus, met mobiel abo mobilus, inclusief phone, inbegrepen. Welk is nu de normale levertijd van het toestel? Ik kan hier nergens iets over vinden. Groetjes
Hoe deactiveer ik een boeket en optie?
Hallo, Dit internetabonnement , Tuttimus kost 99.95 £ / maand met Netflix 3 maanden gratis ! Wat gaat dit abbo. mij kosten na deze 3 maanden ? Nog steeds 99.95 £ of dan extra kosten voor Netflix ! Als dat zo is , zou dit abbo. met Netflix en mijn extra privé & oproepdoorschakeling mij ong. 117.50 £ / maand kosten . ! ! ! Nu ong. 92 £ / maand zonder Netflix . Van concurrentie gesproken . Ik heb ook nog steeds een telenet aansluiting , enkel in gebruik als radio antenne . Ben wel benieuwd naar deze exacte prijs ! Zal het nog even in het oog moeten houden met wat ik zou kunnen doen . ( prijs - kwaliteit ) Grtz. René :?
Ik heb een pack internet comfort met een smart 15. Dus geen tv en als vaste lijn i-talk classic. Wat als ik mijn smart 15 uit het pack haal om bij een andere provider te gaan? Blijft mijn internet comfort dan bestaan aangezien die formule niet meer bestaat. Als er een omzetting nodig is kan ik dan ook zonder opzegperiode opzeggen? Kan ik een I-talk classic zonder internet blijven gebruiken? mvg
Voor mijn vader zoek ik de huidige tarieven van de Discovery line, evenals die van zijn payandgo Together. Ik heb wat gekeken en gezocht maar vind het niet.
had mijn pakketje Familus genomen woensdag ll , netflix code nog niet gekregen ( kon 10 dagen wachten worden....?!?) betaal ik er dan voor... en kan ik mijn optie veranderen naar een ander pack ?
Geachte, Heb een pack met internet Maxi, Boeket Multi, Proximus TV, Tv Replay, cloud 10 GB. in mijn pak zit ook mobiel internet voor tablet, 2 gsm met proximus smart+ 15, en 2 gsm met full control smart +15. heb ook een promo Proximus Affinity program van 7,50 euro. Zou ik me voordeel doen bij het overschakelen naar Tuttimus
Hallo, Ik heb nog maar een maand een Internet Comfort + TV met Smart +15 gsm abonnement aan 2 euro korting. Dat gecombineerde pack had ik gekozen voor de langdurigheid van de 2 euro korting in het +smart 15 abbo. Maar gezien alles net veranderd is door Tuttimus en Mobilus packs weet ik niet hoelang ik nog mijn 'oude" packs aan dat tarief zal hebben? Mvg
Gisteren wilden we een opname bekijken die we 2 dagen voordien opgenomen hadden. We selecteerde de opname, starten deze en wat bleek dit was niet de opgenomen aflevering van ons geliefde BBC serie, het was echter een opname van het info kanaal. We stopten dus deze weergave om terug naar onze opnames te gaan. Wat bleek, onze serie was plots verdwenen. Digicorder heropgestart maar dit bleek niet te helpen. Onze serie was verdwenen. Hoe komt dit?
Niet normaal dat ik al 4 dagen moet wachten op mijn pakket Familus en klantendienst doet alsof ze alles doen om mij te helpen na 10x telefoneren 😞 Maandag stap ik over naar Telenet, misschien iets duurder, maar kwaliteit en klantvriendelijkheid neem ik voor!
Beste, ik heb een klant die heel slecht GSM bereik hebben in huis. De mobile coverage extender lijkt me een goede oplossing hiervoor. Hun internet is via Telenet coax, máár ze hebben wel een BBOX2 en Bizz IP box van jullie voor hun telefooncentrale (Panasonic). Het lijkt me dat daar ook een DSL signaal op staat dus. Kan ik een mobile coverage extender ophalen in een winkel en deze aansluiten op hun bbox2 ? bedankt!
Als ik wil veranderen van pack, blijft mijn affinity korting dan gelden op het volledige nieuwe pack. Welke diensten zitten er dan op de vaste lijn? Nu zijn er kortingen op diensten in een pack. Blijven die bestaan? Welk is de beste oplossing voor mijn huidig pack (Internet comfort + TV + vaste lijn met voordeelpacket slimme diensten en unlimeted calls national (zonder gsm)
Hallo, Ik heb een Pay&Go+ prepaid kaart met 10 euro krediet. Ik woon in België, maar verwacht morgen middag een telefoontje vanuit Verenigd Koninkrijk. Hoeveel zal het me kosten? Het zal waarschijnlijk een 2 uur durend gesprek zijn, dus ik wil niet dat het opeens onderbroken wordt omdat mijn belkrediet op is. Alvast bedankt, Anna
Hallo, Ik heb een teller aangemaakt op mijn gratis proximus website, en die ook geauthoriseerd op het adres: http://users.skynet.be/alias/ met de alias = mijn usernaam. Op de status van mijn website is de teller en de authorisatie ook te zien, lijkt allemaal in orde.. Dan in mijn index.html de instructie toegevoegd img src="http://users.skynet.be/cgi-bin/wwwcount.cgi? geplaatst tussen haakjes groter en kleiner dan. Als ik nu surf naar mijn website zie ik inderdaad vanonder een window van de counter. Maar met de melding: "URL: http://users.skynet.be/alias/ is not in auth database: /usr/local/etc/Counter/db/Authdb". Het lijkt dat de authorisatie niet doorkomt. Heeft iemand gelijkaardige ervaring met het plaatsen van een teller op de proximus website? Misschien is deze tellerfunctie wel niet meer actief. Graag een reactie, bij proximus zelf geeft men geen ondersteuning voor dit probleem. Paul
Hallo, Sinds kort ben ik gaan samenwonen met mijn vriendin. Ik had een gsm abonnement maar dat zat in een pack samen met mijn ouders. Nu wil ik een nieuw abonnement maar met smartphone. Hiervoor had ik gekozen voor Mobilus + Phone 20. Jammer genoeg kom ik niet verder dan stap 3 "configuratie". Ik moet kiezen voor mijn huidig abonnement, dit is dan met maandelijkse factuur. Maar ik moet mijn operator aangeven maar proximus staat daar niet bij, heb al zonder de optie geprobeerd maar zonder succes. Is er een mogelijkheid om hier wel voor te kiezen? Met vriendelijke groet, Ringles
Beste, Kan iemand me eindelijk helpen. Ik nam reeds 10 maal contact op met jullie contact.center maar nooit kon iemand me helpen voor een installatie datum dit is nu reeds 2 maand aan het aanslepen en begin het stilaan beu te worden. Ik denk er dus aan om morgen naar telenet te gaan om dat ik daar nooit problemen heb gehad met de service.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.