Skip to main content
Antwoord

Familus

  • October 23, 2016
  • 4 reacties
  • 661 Bekeken

had mijn pakketje Familus genomen woensdag ll , netflix code nog niet gekregen ( kon 10 dagen wachten worden....?!?) betaal ik er dan voor... en kan ik mijn optie veranderen naar een ander pack ?

Beste antwoord door HeidiE

Dag Karine01,

Het betreft een samenwerking met Netflix, daardoor wordt de code niet meteen door ons verzonden.

De code wordt binnen de 10 dagen na activering van het pack verstuurd en moet voor 15/02/17 gevalideerd worden op www.netflix.com/promo.


Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • October 23, 2016
Je Netflix 3 maanden beginnen pas als je de code invoert. De code blijft geldig tot 15/02/2017.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 23, 2016
ja dat weet ik wel, maar het "gehele pakket" bedoel ik ...en wanneer die code ?
dat is toch een beetje ... 😞 je besteld iets en dan krijg je het in stukjes (10dagen wachten op de code....) en brokjes maar je betaald al direct vanaf de eerste dag het totale pakket.....

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • October 23, 2016
Dan zit er niks anders op van 10 dagen te wachten, als je echter na 10 dagen nog niks ontvangen hebt dan moet je natuurlijk Proximus contacteren.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2016
Dag Karine01,

Het betreft een samenwerking met Netflix, daardoor wordt de code niet meteen door ons verzonden.

De code wordt binnen de 10 dagen na activering van het pack verstuurd en moet voor 15/02/17 gevalideerd worden op www.netflix.com/promo.


Groetjes,

HeidiE