Skip to main content
Antwoord

Boeketten en opties deactiveren

  • August 15, 2016
  • 12 reacties
  • 458 Bekeken

mercnico
Hoe deactiveer ik een boeket en optie?

Beste antwoord door Marleen

Je kan dat doen via
1) je decoder: Menu > Shop > activeer een optie (daarmee kan je ook annuleren) > naar links ( boeketten en passen) > kies het boeket/de pass/de optie die je wil annuleren > annuleren > ok.
2) MyProximus: Mijn producten: Proximus tv > lijnnummer > opties, boeketten, voetbal en op aanvraag > Actief > keuze maken > annuleren > bevestigen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • August 15, 2016
Je kan dat doen via
1) je decoder: Menu > Shop > activeer een optie (daarmee kan je ook annuleren) > naar links ( boeketten en passen) > kies het boeket/de pass/de optie die je wil annuleren > annuleren > ok.
2) MyProximus: Mijn producten: Proximus tv > lijnnummer > opties, boeketten, voetbal en op aanvraag > Actief > keuze maken > annuleren > bevestigen.

Elsa
  • August 15, 2016
Misschien ook interessant om weten:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/hoe-een-optie-of-een-dienst-activeren-of-deactiveren.html

mercnico
  • Auteur
  • Apprentice
  • August 15, 2016
Dank u, Marleen en Elsa

Elsa
  • August 15, 2016
Zonder dank heel graag gedaan en nog een prettige feestdag verder,
groetjes,
Elsa

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • August 15, 2016
Zonder dank. Prettige dag!

  • Apprentice
  • October 23, 2016
Sinds vrijdag 21 okt heb ik Music and Culture geannuleerd. Ik heb daar een mail voor gehad, maar blijft aktief staan in Myproximus + kan geen andere pakketen meer annuleren.

Volgend boodschap staat er al sinds vrijdag
Uw aanvraag voor de wijziging werd geregistreerd. Om tegenstrijdigheden bij toekomstige wijzigingen te vermijden, wordt de volgende aanvraag pas toegestaan 10 minuten na uw vorige wijziging.

Kan iemand me helpen?

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • October 23, 2016
10 minuten? Bij ons was dat 24 u? Het is natuurlijk ook weekend. Bel toch maar eens naar de technische dienst (tv) op 0800 22 800, ook te bereiken op zondagen (niet op feestdagen). Hopelijk moet je niet te lang wachten en kunnen zij het voor je oplossen. Anders zal je helaas moeten wachten tot morgen.

  • Apprentice
  • October 23, 2016
Alleen de Klantendienst heeft de mogelijkheid om boeketten te annuleren en aangezien deze niet open zijn op zondag kon de Technische dienst me niet verder helpen.Hij zei wel dat er een probleem moest zijn met de website omdat ik het niet zelf kon doen.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • October 23, 2016
Dat zou wel kunnen: tijdens het WE wordt er nogal eens gewerkt aan het updaten van MyProximus.
Normaal kan je het ook nakijken via je decoder (zoals hierboven beschreven) en kan je daar ook activeren en deactiveren, maar dat moet dan toch ook weer geverifieerd worden, dus het is misschien toch beter te wachten tot morgen.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 24, 2016
Hallo andvue,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Joël

  • Apprentice
  • October 24, 2016
Ben deze voormiddag naar de Proximus winkel geweest en daar heeft een medewerker de zaken in orde gebracht.
Heb nu ook wel een betwisting van mijn factuur ingebracht omdat natuurlijk deze boeketten in feite niet op tijd waren opgezegd, en daar kon ik dus zelf niets aan doen.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 24, 2016
Fijn om te horen dat alles in orde gaat komen. Mvg, Joel