Als ik wil veranderen van pack, blijft mijn affinity korting dan gelden op het volledige nieuwe pack.
Welke diensten zitten er dan op de vaste lijn? Nu zijn er kortingen op diensten in een pack. Blijven die bestaan?
Welk is de beste oplossing voor mijn huidig pack (Internet comfort + TV + vaste lijn met voordeelpacket slimme diensten en unlimeted calls national (zonder gsm)
Antwoord
Nieuwe packs affinity
Beste antwoord door Marleen
Affinity kortingen blijven bestaan, maar de details ken ik niet.
Mijn raad zou wel zijn om eens op te bellen naar de klantendienst op 0800 22 800 en je eventueel te laten terugbellen, als het te druk is, wat dus wel zo zal zijn.
Dan kan je alle vragen stellen en wordt alles met je nagegaan, met diensten, kortingen en affinity en kan je aan de hand daarvan beslissen. Het kan wel wat duren voor de klantendienst terugbelt, want 'zeer druk', schijnt het, dus je zal allicht wat geduld moeten oefenen.
Zo ben ik het beste aan de volledige informatie geraakt en de prijs, met kortingen.
Mijn raad zou wel zijn om eens op te bellen naar de klantendienst op 0800 22 800 en je eventueel te laten terugbellen, als het te druk is, wat dus wel zo zal zijn.
Dan kan je alle vragen stellen en wordt alles met je nagegaan, met diensten, kortingen en affinity en kan je aan de hand daarvan beslissen. Het kan wel wat duren voor de klantendienst terugbelt, want 'zeer druk', schijnt het, dus je zal allicht wat geduld moeten oefenen.
Zo ben ik het beste aan de volledige informatie geraakt en de prijs, met kortingen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.