Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Kan ik een vast telefoontoestel aankopen met een cadeaubon die ik verkregen heb via mijn ingeruilde punten?
Beste, sinds 29/10 heb ik het familus pack, binnen de 10 dagen zou ik een code ontvangen voor 3 maanden gratis netflix. We zijn nu al enkele weken verder maar ik heb nog steeds geen code ontvangen. gr Axel.
Gisteren werden we opgebeld door (waarschijnlijk) een Proximus medewerker die voorstelde om een technieker langs te sturen om onze hele netwerkconfiguratie thuis te komen bekijken en te evalueren. Dit zou ongeveer 2 uur duren en alle vragen zouden kunnen gesteld worden aan de technieker op dat moment. Ik vond dat een heel raar telefoontje omdat wij niks gevraagd hebben en ook geen probleem gemeld hebben. Maar nu vraag ik me af of Proximus met zo'n acties aan klantenbinding wil doen of dat het om mensen gaat met slechtere bedoelingen die helemaal niks met Proximus te maken hebben?
Ik heb internet comfort en zit tegen mijn limiet aan, en wil weer gratis blokken van 20GB bijbestellen, zoals ik in het verleden al vaker heb gedaan. Ik zie echter niet meer de optie om deze gratis blokken te bestellen.
Achter gebeld te hebben met de helpdesk hebben ze mij gezegd mij tot het forum te wenden. Sinds kort heb ik problemen met het spelen van online games, ik kan of wel compleet niet connecteren met de servers of ik kan 1 spel spelen om dan terug van de servers gesmeten te worden. Ik heb wat opzoek werk gedaan en ik had een post gevonden met iemand met ongeveer hetzelfde probleem: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/blocked-nat-out-failed-33365 Ik heb gebeld naar helpdesk en die persoon had geen flauw idee van de test (zal ook wel niet meer lopen was effe geleden) Er word beneden op de post wel over iets met Myproximus gesproken dat misschien kan helpen, maar dit is niet mijn internet maar van mijn tante en zij heeft nog nooit van MyProximus gehoord dus daar heeft ze zich dus wss nooit voor geregistreerd om te gebruiken. Hoop dat iemand kan helpen, ben zelf ook een leek ten opzichte van problemen zoals dit, dit is wat ik heb gevonden via wat opzoekwerk. Hieronder mijn security lo
Ik zit met een raar fenomeen denk ik. Ik heb sinds kort een Bbox3 (ik vermoed van Technicolor), het internet verkeer loopt vlot via wifi en kabel. Maar als ik met de laptop die naast de Bbox3 staat via de lan-kabel connectie maak (noemt het netwerk Proximus_Fon?, zie bijlage1) wat ik zeer raar vind, want als ik kijk naar het intern ip-adres is het wel degelijk 192.168.1.4 en modem 192.168.1.1. Als ik dan via de browser naar 192.168.1.1 surf, verloopt het intern verkeer zeer traag, extern internet werkt wel snel. (Dit is ook zo met wifi?) Ik ben tegen dit probleem aangelopen omdat ik via de USB poort van de Bbox een externe harde schijf gekoppeld heb, en ik deze probeer te bereiken via deze laptop. Via een andere laptop die via Wifi aangesloten is kan ik de externe schijf wel bereiken. (Bijlage 2) Besturingssysteem van deze laptop's zijn Windows 10 (32bit, wel connectie met externe schijf) en (64bit, geen connectie met externe schijf). Firewall regels op laptop's staan gel
Via mijn werkgever is een splitplan geactiveerd waardoor mijn werkgever een deel van de internetkosten voor zijn rekening neemt. Maar op de factuur zie ik niet welk bedrag in mindering is gebracht. Kan dit op de 'aanrekening' vermeld worden? Naar het schijnt gebeurde dat in het verleden wel. Mvg Greet
Beste, Sinds juni vraagt een onbekend iemand steeds vaste lijnen aan op mijn adres. Hier krijg ik dan ook elke maand de factuur voor. De activatiekosten e.d. iedere keer moet ik bellen om deze te annuleren en te crediteren. Elke keer zegt de medewerker, dat ze dit zullen onderzoeken zodat dit niet meer voorkomt. We zijn nu november, ik heb pas vrijdag 28/10/16 gebeld om terug te annuleren en te crediteren en te vragen dat dit niet meer voorkomt. Ik heb zo maar even 52 min. aan de telefoon gehangen om terug heel het verhaal uit te leggen. En vandaag heb ik weer een factuur ontvangen voor de activatiekosten van een vaste lijn, die ik niet heb aangevraagd. Ik heb niet eens een vast telefoontoestel. Ik heb al uren het 0800 nr gebeld. Ik ben al uren door geschakeld. Met steeds dezelfde zin, we zullen dit onderzoeken voor u, we zullen een dossier openen, werd ik afgescheept. Wel ik weet niet hoeveel dossiers er al dan niet werden geopend, maar het probleem is nog steeds niet verholpe
Beste, is het mogelijk om via de bbox3 websites te blokkeren of omgekeerd toe te laten? Johan Vanlauwe
Wanneer is de twist 654 terug leverbaar bij Proximus ?
op 29 oktober heb ik Tuttimus aangevraagd. ik kwam van een maxi pack. na 5 of 6 maal nar de klantendienst te bellen is het vandaag geactiveerd. NIETS VAN AL DAT !!!!!! al wat er gebeurd is dat ze mijn 2 gb gratis data stop gezet hebben. mijn smart25 is er nog steeds. niets mobillus M!!! vaste telefoon is er ook niet tv doet het nog steeds maar in MyProximus is er geen tv meer!!! Nog maar eens gebeld vandaag!! Nu zou het binnen de 10 dagen in orde moeten zijn. We zullen zien!! Ik denk aan telenet nu !!!
Hoi, Ik zou graag van thuis uit aan de instellingen van de bbox2 van mijn zaak kunnen. Eens ingelog heb ik geprobeerd om poort 80 toe te staan in de menu Remote access, maar ik krijg steeds de foutmelding dat ik eerste het default admin paswoord moet wijzigen. Dit heb ik reeds 3 maal gedaan, terug uitgelogd, terug ingelogd, maar toch bleef de melding komen. Wat doe ik verkeerd?
Ik krijg sms'jes van proximus dat mijn belkrediet niet toereikend is en dat ik moet herladen hoewel ik meer dan voldoende belkrediet heb. Ik zou er niet van wakker liggen ware het niet dat deze sms'jes 'steeds' s morgens vroeg of midden in de nacht toekomen. Vannacht rond 1u30! Nog mensen die dit krijgen en hoe raak ik er van af? Ik heb pay&go.
Nu ongeveer 2 jaar miserie. Al veel techniekers geweest. Ze veranderen iets en sturen dan een mail ''probleem opgelost'' terwijl ze niet eens vragen of dat wel echt zo is.... Je moet geluk hebben om een goede technieker in huis te krijgen, zoals ik de laatste keer De eerste 3 waren na 5 minuten weg (met de mededeling dat het aan ons lag) De laatste heeft meer dan een half uur onderzocht en zelf ook gehoord dat de lijn erg slecht was : OP ZIJN EIGEN PX MASTADONT telefoon met krokodillen klemmen. Dus het ligt NIET aan mijn toestel 🙂 (was GEKOCHT op aanraden van de eerste technieker !!) Eerst schaffen ze de ''discovery line' gewoon af. Dan maken ze valse beloften over ''minimum up en download snelheden'' en we hebben CONTINU erge kraak en ruis op onze lijn, dus die is NIET bruikbaar. heb nu uiteindelijk de ombudsman ingeschakeld. GELUID : https://www.youtube.com/watch?v=HQ8OKutzQmU SPEED : http://wp.me/P47XiJ-6X Naar het schijnt gaat men nu het voorland op
Hallo, ik wil vanuit TeamViewer een Wake-on-LAN (vb. via smartphone) kunnen doen naar een computer in mijn LAN. Wake-on-LAN werkt vanuit Teamviewer binnen mijn LAN, dat heb ik getest. Mijn BBOX3 is van het merk Technicolor. ik heb een DDNS aangemaakt en deze ingesteld in de DynDNS van de BBOX, en PortForwarding opgezet naar de computer in mijn LAN op UDP-poort 7 en 9. Maar helaas gebeurt er niks. Ik heb de indruk dat de BBOX3 niks doorlaat, of dat de PortForwarding niet werkt. TeamViewer werkt vlekkeloos met o.a. schermovername van buiten mijn netwerk zonder enige configuratie in de BBOX3 te doen, enkel het Wake-on-Lan krijg ik niet aan de praat. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Beste, Ik heb een internet abbo aangegaan in mei 2015 met een toestel samsung galxy S6 voor 2 jaar. Graag zou ik weten, als ik dit abbo nu zou opzeggen, hoeveel ik nog moet betalen voor dit toestel? Mvg
Hallo, ik verhuis (zeer binnenkort) naar Wallonië (Bevekom). Momenteel zaten wij voor digitale tv en internet bij Telenet, maar dit blijkt niet meer beschikbaar in Wallonië. Welke mogelijkheden biedt Proximus wat betreft (Vlaamse) digitale tv?
Kan geen sms versturen(wel ontvangen) in het buitenland via Vodafone NL,in Belgie geen enkel probleem,ook niet met telefoneren en 4G . Kan wel telefoneren in het buitenland naar Belgie via Vodafone NL. Sim kaart al vernieuwd en in een ander toestel uitgeprobeerd zonder resultaat. De klantendienst al op de hoogte gebracht,maar er staat geen enkele blokkering op,die weten het voorlopig ook niet.... Iemand een idee soms..
Ik mag hopen dat deze intentie zeker niet doorgaat! Wij hebben ook een verblijf aan de kust. Dus mensen met slechte bedoelingen weten dan precies wanneer we thuis of aan de ZEE zijn. Ideaal om inbraken te plannen. Ik ken zo nog duizenden met hetzelfde probleem. Mij mailbox zit voortduren vol met zaken waar ik niet om heb gevraagd, nu nog meer. TOTAAL ONAANVAARDBAAR en maar steeds uitschrijven.
Hallo Is de I-Phone 6S rose in de winkel in Brugge nog beschikbaar? Ik zie op de site dat hij tijdelijk niet beschikbaar is. Mss als ik zelf naar de winkel ga?
een dikke week geleden veranderde ik m'n bestaande pack : 2 tv-1 tel- 2 gsm-2 p.c in een tuttimus.. Vandaag probeerde ik dan ook mee te doen aan de promotie : mits opleg van € 49 een t.v. of een smartphone. Een onvriendelijke Proximus dame wees me terecht : "vijgen na Pasen" menheer, ge zijt te vlug geweest, de promotie begint nu , ge kunt er niet meer gebruik van maken. Het doet me denken aan het bijbelverhaal over de verloren zoon. Een nieuwkomer wel, een oude getrouwe klant niet. En nog uit de bijbel :" indien men zo handelt met het groene hout , wat zal er dan met het dorre geschieden ? Maar klanten zijn als bomen : ze kunnen staande sterven.
Ik ben mijn pin én pukcode kwijt. Wat nu? Heb al zitten zoeken op myproximus maar ik kan daar geen nuttig antwoord vinden.
hallo ik heb nu proximus smart+25 ik zou graag naar tuttimus overgaan met tv of samsung gsm kan dit zoja wat moet ik er voor doen en wat gebeurt er met mijn huidige pack proximus smart+25 aub alvast bedankt
afrekening van factuur opgemaakt op 14 november, beide abonnementen van mijn kinderen lopen tot 24 ste van elke maand, en de abonnement van mijn man en mij lopen tot eind de maand, en toch wordt de factuur zo vroeg opgesteld en moet deze betaald worden voor het einde van de maand
Samsung Galaxy S7 wordt niet meer geleverd en ipv promotie 99 euro 560 euro van de rekening
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.