Hallo,
ik verhuis (zeer binnenkort) naar Wallonië (Bevekom). Momenteel zaten wij voor digitale tv en internet bij Telenet, maar dit blijkt niet meer beschikbaar in Wallonië.
Welke mogelijkheden biedt Proximus wat betreft (Vlaamse) digitale tv?
Antwoord
Vlaams(e) (ondertitelde) televisie in Wallonie
Beste antwoord door Marleen
Hier vind je de zenderlijst van Proximus TV in Wallonië, dus ook de Vlaamse zenders die daar beschikbaar zijn:
a) in eenTuttimus pack
www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-wallonia-new.pdf/tv-channels-wallonia-new.pdf
In die lijst zit Caz, niet TLC, denk ik, en je kan dan bv als bundel: Entertainment Channels NL kiezen, dan heb je ook de Discovery zenders, BBC Entertainment, BBC First, Fox, Nat. Geographic Wild met NL ondertitels.
b) Pack zonder Tuttimus
www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-wallonia.pdf/tv-channels-wallonia.pdf
Je kan zelf de zenderlijsten raadplegen via:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list_set/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/zenderlijst.html#/section1
a) in eenTuttimus pack
www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-wallonia-new.pdf/tv-channels-wallonia-new.pdf
In die lijst zit Caz, niet TLC, denk ik, en je kan dan bv als bundel: Entertainment Channels NL kiezen, dan heb je ook de Discovery zenders, BBC Entertainment, BBC First, Fox, Nat. Geographic Wild met NL ondertitels.
b) Pack zonder Tuttimus
www.proximus.be/dam/cdn/sites/support/en/pdf/tv-channels-wallonia.pdf/tv-channels-wallonia.pdf
Je kan zelf de zenderlijsten raadplegen via:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list_set/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/zenderlijst.html#/section1
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.