Gisteren werden we opgebeld door (waarschijnlijk) een Proximus medewerker die voorstelde om een technieker langs te sturen om onze hele netwerkconfiguratie thuis te komen bekijken en te evalueren. Dit zou ongeveer 2 uur duren en alle vragen zouden kunnen gesteld worden aan de technieker op dat moment.
Ik vond dat een heel raar telefoontje omdat wij niks gevraagd hebben en ook geen probleem gemeld hebben. Maar nu vraag ik me af of Proximus met zo'n acties aan klantenbinding wil doen of dat het om mensen gaat met slechtere bedoelingen die helemaal niks met Proximus te maken hebben?
Antwoord
Opgebeld door Proximus
Beste antwoord door Marleen
Werd er gesproken over de 'Happy House' actie, zoals hier beschreven:
nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/proximus-happy-house-bezoek-34510
en:
nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/happy-house-actie-35836
en:
nl.forum.proximus.be/internet-10/happy-house-34653
Voor alle zekerheid zou ik toch eens checken met de klantendienst op het nummer 0800 22 800 om na te gaan of het om de bona fide actie gaat, want die is zeker de moeite waard.
nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/proximus-happy-house-bezoek-34510
en:
nl.forum.proximus.be/aanbiedingen-promoties-4/happy-house-actie-35836
en:
nl.forum.proximus.be/internet-10/happy-house-34653
Voor alle zekerheid zou ik toch eens checken met de klantendienst op het nummer 0800 22 800 om na te gaan of het om de bona fide actie gaat, want die is zeker de moeite waard.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.