Skip to main content
Vraag

Splitplan

  • November 10, 2016
  • 4 reacties
  • 319 Bekeken

Via mijn werkgever is een splitplan geactiveerd waardoor mijn werkgever een deel van de internetkosten voor zijn rekening neemt. Maar op de factuur zie ik niet welk bedrag in mindering is gebracht. Kan dit op de 'aanrekening' vermeld worden? Naar het schijnt gebeurde dat in het verleden wel.
Mvg
Greet
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 10, 2016
Dag GreetV

Je kan best klantgegevens sturen naar Het Proximus Team? (klantnr, contactnr, telefoonnr,)

Dan kunnen we eens kijken hoeveel korting je exact krijgt.

Alvast de excuses

Met vriendelijke groeten

Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 10, 2016
Dank je voor de reactie. Ik heb mijn gegevens doorgestuurd.
Mvg
GreetV

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 21, 2016
Ondertussen heb ik een 10-tal dagen geleden mijn gegevens doorgestuurd, maar nog altijd geen reactie ontvangen.
Mvg
GreetV

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 22, 2016
Dag Greet,

Er is een dossier (40038547) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Deze zal alles voor je nakijken en je contacteren ivm de oplossing.

Alvast de excuses voor het wachten.

Met vriendelijke groeten

Koen