Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
(Regio Dendermonde) Rond de middag viel plots de internetverbinding op de Laptop weg. Zowel via een netwerk kabel als via wifi was een internetverbinding niet meer mogelijk. (De iPhone bleef echter de Wifi verbinding behouden). Het ip-adres op de laptop wijzigde zich in 169.254.110.251. Commando ingeven: ipconfig /release Commando ingeven: ipconfig /renew : kreeg foutmelding dat dit niet lukte Technische dienst gebeld: getracht modem te resetten, verdict: vermoedelijk modem defect! Modem stroomloos gemaakt en opnieuw gestart: opnieuw een correct ip-adres en ik werk reeds de ganse namiddag zonder problemen. Moet ik de modem(b-box2) werkelijk vervangen? Soms anderen met gelijkaardige problemen?
Hallo allemaal Waarom wordt de radiostudio van q Music niet meer getoond als er geen programmas zijn op q2 of vtm. Er zijn nu enkel foto's te zien van de presentatoren...
Vandaag terug een nieuw dossiernummer gekregen , heb er nu al zo een vijftal in omloop maar verder dan dat gaan ze niet! Ook op het ander adres van hetzelfde , is toch moeilijk voor hen om die 2 gsm s6 te versturen. Wel mogen wij op tijd betalen maar zij leveren nog niet binnen de opgestelde tijd van 30 dagen. Ben het nu meer dan zat dat is publiciteit maken voor iets en dan niet leveren. Testaankoop gaat dit nu verder uitzoeken! Haal aub jullie promotie weg van internet en tv dat is promotie maken voor iets dat je niet hebt!!!!!!
Heb zopas Apple TV aangeschaft, om video's van mijn iPad te kunnen streamen naar mijn TV. Bij het afspelen van een video blijft de video eindeloos laden waarna hij opgeeft. Op het doosje van Apple Tv staat vermeld dat je voor draadloze streaming van video netwerk 802.11a, g, n of ac nodig hebt. Geen idee of ik daarop zit. Ik heb de Bbox 2 al sinds 2010. Zou het kunnen dat de router verouderd is? Of schort er iets aan de internetverbinding. Hoe kan ik dat controleren?
Hallo, Gisteren belde ik met mijn gsm een tiental minuten naar een Spaans gsm nummer en deze ochtend verslikte ik me in mijn koffie toen ik bericht dat ik meer dan 10 euro buiten mijn bundel had opgebruikt ... Effe gaan opzoeken wat er aan de hand was: - als ik vanuit België met mijn gsm bel naar een Spaans gsm nummer kost dat 105 cent/min. - als ik met mijn gsm vanuit eender welk ander EU-land bel naar datzelfde nummer kost dat 6 cent/min Dat kan toch niet kloppen? Kan iemand van Proximus mij daar eens de logica van uitleggen? Vriendelijke groeten, Mikes
Lukt blijkbaar niet om abonnement aan te passen naar tuttimus, geeft error weer dat het online niet gaat... dan scherm om aan te passen en wanneer ik klik op "verder"... alles weg. Dus weet ik nu niet of dit verzonden is of niet.
Ik nam gisteren de twee opeenvolgende afleveringen van Midnight Sun op. De overgang van de eerste naar de tweede was vlekkeloos, maar de tweede stond er niet volledig op. Ik vind dat niet kunnen!
Beste, Ik heb een vraagje over deze promotie. Er staat bij dat het ook voor bestaande abonnementen geld, daar ik nu al reeds een jaar (of langer) een abonnement heb van 65€ per maand, hoe wordt dit geregeld? Als ik die iPhone 7 aankoop via mijn account, komt er daar een nieuw abonnement van 60€ bij? Of moet ik enkel de 199€ betalen en gewoon bij mijn abonnement blijven? Mvg, Gill
hoe kan ik een oude sim kaart opnieuw activeren?
Ik heb een mobilus s abonnement maar kan kennelijk niet bellen vanuit Zuid Afrika? Weet er iemand of dit aan mijn abo ligt of aan mijn toestel?
ik krijg de range extender niet geinstalleerd met een bbox 3. wanneer ik naar de site http://sitecom.ext ga krijg ik de melding dat de site niet bereikbaar is. Iemand ervaring met de installatie?
Ik zit nog met een Maxi Pack maar ik ben niet van plan om over te schakelen naar die Tuttimus daar het voor mij nadelig zal zijn. Vooraleer ik eventueel een TV boeket zou activeren wil ik eerst 100 % zekerheid hebben dat ik niet automatisch wordt overgeschakeld naar die Tuttimus want dat wil ik absoluut vermijden.
Ik kocht vorige week een nieuwe pay&go kaart. Om deze te gebruiken moet ik mezelf eerst identificeren op de website van proximus. Ik krijg op de website systematisch de melding dat het gekregen nummer geen(!) gekend pay&go nummer is. Iemand een suggestie om dit nummer geïdentificeerd te krijgen?
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt dat proximus een nieuwe kaart activeert? De aanvraag werd, zoals voorzien door mijn werkgever gedaan op donderdag 05/01/2017. Tot nu nog steeds niet geactiveerd met dank
Beste Proximus medewerkers Jammer dat ik dit hier op het forum moet zetten want mijn prive bericht naar 'Het Proximus Team' blijft na 2 dagen onbeantwoord. zie hier mijn bericht Beste Op 4/01/2017 ben ik naar de Proximus center geweest in Kuurne om de overstap te doen van Telenet naar Proximus Daar heb ik een contract afgesloten namelijk Tuttimus met als cadeau de Samsung Tv die in april maar leverbaar zou zijn + nog extra GSM abonnement Mobilus + Phone20 Eens thuis zie ik in mijn mailbox de bevestiging van uw aanvraag mail en in de PDF staat product Tuttimus en onderaan bij andere staat Promo:17euro korting op Tuttimus gedurende 6 maanden terwijl ik de Samsung TV gevraagd heb kunnen jullie dit even checken en aanpassen dus bovenstaand bericht tot op heden niet beantwoord (klantnummer en ref kunnen jullie terug vinden in de prive bericht naar het proximus team) Gisteren was GSM abonnement reeds actief : download ik de app myproximus zie ik in deze app uw v
Ik gebruik het internet-abonnement Internet Comfort met optie Volume Pack Unlimited. Ik zou graag willen weten of ook bij proximus alle toestellen in je private netwerk elk een verschillend ipv6 adres hebben. Bij telenet is dit namelijk al zo. Mvg
Het is onmogelijk om de beveilings pagina binnen E-mail van de webmail configuratie op te roepen. Dat geeft in een popup window: in Chrome: "fout in het antwoord van de server ... Unexpected token in JSON at position ... URL: /ajax/opwvSenderscontrol" en een hele hoop details. in Firefox: "Fout in het antwoord van de server (04-01-2017 19:57): "JSON.parse: expected ',' or '}' after property value in object at line 1 column 86 of the JSON data"" Ik wil namelijk een verkeerdelijk aangeduide bron als SPAM verwijderen zodat deze niet meer wordt geblokkeerd. Bedankt en Mvg,
Ik heb een bose solo5 soundbar gekocht en ik gebruik de afstandsbediening van de bose om de tv te bedienen nu wil ik de v5 decoder ook aan de bose koppelen is dit mogelijk en waar vindt ik de code.Bedankt
Ik heb een gsm abonnement Proximus Smart+ 15 en voor mijn vrouw een Easy+ 15. Op de factuur van januari 2017 kost dit abonnement nu plots 16 euro in plaats van 15 euro. Hoe komt dat en moeten wij als klant niet vooraf geïnformeerd worden?
Ik betaal voor 3 gsm's waarvan 2 met abonnement en 1 met een herlaadkaart. Voor deze 3 gsm's had ik family calls. Onlangs zijn de family calls zonder reden geannuleerd. Ik heb al 2 maal gebeld naar de klantendienst en men verzekerde mij dat het binnenkort zeker ging opgelost zijn. Gelieve het nodige te doen om de family calls terug te activeren.
Wanneer storten jullie het bedrag van jullie creditnota 6691616119 op mijn rekening ? Deze creditnota is opgemaakt op 19 september 2016 !!!!!!!! ( 7 euro )
Ik kocht onlangs een sony xperia bij u en kon hiervoor via de site van sony 50euro cashback krijgen. Als ik alles invul krijg ik een melding dat het imei nummer fout is. Ik heb het verschillende keren geprobeerd.
Mijn vaste pc stond vroeger met telenet in verbinding met powerlines, nu lukt dit niet meer, de powerlines zijn gesynced en op mijn netwerkstatus staat er verbonden, maar als ik mijn browser open komt er een scherm dat ik geen verbinding heb met. De DNS server. Wat kan ik hieraan doen of hoe kan dit opgelost worden?
Ik heb volgende opstelling: - BBOX3 met wifi - Windows computer, connecteerd via WIFI en heeft toegang tot het internet, netwerk instelling via DHCP - Ubuntu computer, connecteerd via WIFI en heeft toegang tot het internet, netwerkinstelling via DHCP De computers kunnen mekaar niet zien, ze kunnen mekaar zelfs niet pingen en SSH van windows naar Ubuntu kan dus niet. - RaspberryPI connecteerd via UTP kabel op een poort en heeft toegang tot het internet, IP adres vast ingesteld. Windows kan Raspberry _wel_ pingen en ook SSH werkte. Ubuntu kan Raspberry pingen en ook SSH werkt. Raspberry kan ook WIndows en Ubuntu pingen. Ik heb ook speakers via wifi en wil vanaf een tablet naar de speakers streamen. Dat krijg ik ook niet voor mekaar. Is het mogelijk dat de computers via WIFI verbinden mekaar niet zien? Is dat op te lossen?
Op mijn login aanvaard hij mijn gebruikersnaam en wachtwoord maar op de app krijg ik steeds een foutmelding
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.