Antwoord
GSM abonnement duurder
Ik heb een gsm abonnement Proximus Smart+ 15 en voor mijn vrouw een Easy+ 15. Op de factuur van januari 2017 kost dit abonnement nu plots 16 euro in plaats van 15 euro. Hoe komt dat en moeten wij als klant niet vooraf geïnformeerd worden?
Beste antwoord door AntonellaD
Dag chris1956,
Op 01/01/2017 werd er een prijsverhoging doorgevoerd van bepaalde packs en tariefplannen van vóór 17/10/2016. De klanten werden van deze prijsverhoging op de hoogte gebracht via de factuur van november. Op deze factuur staat onderaan de eerste pagina een extra mededeling hierover.
Groetjes,
Antonella
Op 01/01/2017 werd er een prijsverhoging doorgevoerd van bepaalde packs en tariefplannen van vóór 17/10/2016. De klanten werden van deze prijsverhoging op de hoogte gebracht via de factuur van november. Op deze factuur staat onderaan de eerste pagina een extra mededeling hierover.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
