Skip to main content
Antwoord

Zuid-Afrika

  • January 8, 2017
  • 2 reacties
  • 316 Bekeken

Ik heb een mobilus s abonnement maar kan kennelijk niet bellen vanuit Zuid Afrika?
Weet er iemand of dit aan mijn abo ligt of aan mijn toestel?

Beste antwoord door Wim

Mesio,
Dat zou geen probleem mogen zijn normaal. Staat je toestel goed ingesteld? Meer info daarover vind je hier.
Mvg,
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • January 8, 2017
Mesio,
Dat zou geen probleem mogen zijn normaal. Staat je toestel goed ingesteld? Meer info daarover vind je hier.
Mvg,

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 8, 2017
Wim,
Ondertussen met jouw hulp al een en ander kunnen uittesten.
Gsm staat goed ingesteld ( automatisch netwerk kiezen) maar kennelijk krijg ik toch geen beschikbare netwerken alhoewel hier verschillende beschikbare netwerken zijn ( centrum Johannesburg).
Stefan