Skip to main content
Vraag

Identificatie Pay&Go

  • January 7, 2017
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

Ik kocht vorige week een nieuwe pay&go kaart. Om deze te gebruiken moet ik mezelf eerst identificeren op de website van proximus.

Ik krijg op de website systematisch de melding dat het gekregen nummer geen(!) gekend pay&go nummer is.
Iemand een suggestie om dit nummer geïdentificeerd te krijgen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • January 7, 2017
David,
er zijn nog meer mogelijkheden om je te identificeren. Ook iemand anders kan dan voor jou doen. Je vindt alle info terug op deze infopagina.
Zie ook ons persbericht daarover.
Mvg,

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 7, 2017
Ik ben zelf business klant dus die andere mogelijkheden werken niet voor mij.
Zit er een vertraging op de lijst van nummers die je kan identificeren?

D.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • January 7, 2017
Zit er een vertraging op de lijst van nummers die je kan identificeren?
D.

Dat denk ik niet, maar als Bizz klant bel je best maandag naar 0800 22 500 (klanten contactnummer voor zelfstandigen) voor meer uitleg.
Mvg,