Skip to main content
Antwoord

Abonnement aanpassen

  • January 4, 2017
  • 4 reacties
  • 325 Bekeken

Magistermagic
Forum|alt.badge.img+1
Lukt blijkbaar niet om abonnement aan te passen naar tuttimus, geeft error weer dat het online niet gaat... dan scherm om aan te passen en wanneer ik klik op "verder"... alles weg. Dus weet ik nu niet of dit verzonden is of niet.

Beste antwoord door tina.b

Beste,

op dit ogenblik zie ik geen wijziging noch aanvraag tot wijziging.

zal ik een collega laten bellen om je aanvraag in orde te brengen ?

vriendelijke groeten

Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • January 4, 2017
Het beste is dan om zelf te bellen naar de klantendienst en via de telefoon de omzetting laten doen.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2017
Beste,

op dit ogenblik zie ik geen wijziging noch aanvraag tot wijziging.

zal ik een collega laten bellen om je aanvraag in orde te brengen ?

vriendelijke groeten

Tina

Magistermagic
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Apprentice
  • January 7, 2017
ja, ok Tina, liefst maandag voormiddag

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 9, 2017
Je aanvraag is doorgegeven.

Groetjes

tina