Skip to main content

Tuttimus contract

  • January 6, 2017
  • 0 reacties
  • 191 Bekeken

Jairo
Beste Proximus medewerkers

Jammer dat ik dit hier op het forum moet zetten want mijn prive bericht naar 'Het Proximus Team' blijft na 2 dagen onbeantwoord.

zie hier mijn bericht

Beste
Op 4/01/2017 ben ik naar de Proximus center geweest in Kuurne
om de overstap te doen van Telenet naar Proximus

Daar heb ik een contract afgesloten namelijk Tuttimus met als cadeau de Samsung Tv die in april maar leverbaar zou zijn + nog extra GSM abonnement Mobilus + Phone20

Eens thuis zie ik in mijn mailbox de bevestiging van uw aanvraag mail
en in de PDF staat product Tuttimus en onderaan bij andere staat Promo:17euro korting op Tuttimus gedurende 6 maanden terwijl ik de Samsung TV gevraagd heb
kunnen jullie dit even checken en aanpassen

dus bovenstaand bericht tot op heden niet beantwoord
(klantnummer en ref kunnen jullie terug vinden in de prive bericht naar het proximus team)

Gisteren was GSM abonnement reeds actief : download ik de app myproximus zie ik in deze app uw verbruik dat ik maar 2676 mb heb ipv van 5GB op de computer staat dan wel 5GB

Vandaag kreeg ik mail dat de installatie zal gebeuren op 19 Januari tussen 8u en 17u terwijl bij het afsluiten van contract staat tussen 10 en 14u30

graag zou ik hier een antwoord willen op krijgen
Mvg Jaïro
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.