Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Mijn verbruik is sinds 1 februari niet meer bijgewerkt? Ik heb mobiel internet Pro XL. Mijn vrouw heeft ook Pro XL en haar verbruik wordt wel bijgewerkt.
Sinds ik mijn Apple router ( Airport Extreme ) verwijderd heb achter de BBox3, lukt het streamen naar de Samsung 8500 smart TV niet meer. Het rare is dat de muziek wordt doorgelaten, maar afbeeldingen en video's niet meer. Telkens krijg ik dan de melding dat er geen bestanden gevonden zijn. Blokkeert de BBox3 DLNA data? Heb alle instellingen op de BBox3 en mijn DLNA compatibele NAS ( Synology DS213 ) nog eens bekeken, maar alles staat prima ingesteld. Met mijn mediaspeler via plug and play net hetzelfde. deze ziet de mediamappen op de NAS, muziekmap openen en afspelen, geen probleem, maar met de foto en videomap laat hij geen bestanden zien. Vroeger nooit problemen mee gehad. Hoe kan ik dit oplossen? - Toch maar de Apple router terug plaatsen?
heb vandaag mijn movies en series toegevoegd. het was direct in orde zeiden ze. ik vind geen zender terug, en moet nog elke film betalen. hoe werkt dit juist?
Sinds vorige week overstap gemaakt van Telenet naar Proximus, alles is in orde. Alleen is het signaal van de wireless van de B-Box3 zeer zwak op plaatsen in huis, je moet er al naast gaan zitten wil je een goed signaal hebben of snelheid. Heb nu voor test een TP-Link router AC1750 erbij op aangesloten deze geeft volledige ontvangst op plaatsen waar het signaal van de B-Box3 slecht is. Maar is helemaal niet de bedoeling om deze terug te plaatsen !!! Hoe kunnen jullie dit oplossen ? Want hieruit stel ik vast dat de wireless van de B-Box3 zeer slecht is !!!
sinds 1 maand overgestapt van telenet naar Proximus en sindsdien niets anders dan klachten en problemen. de overstap gebeurde na een telefoontje van jullie om te zeggen dat jullie de verloren klanten terug willen winnen en dat jullie een kwalitatiever pack kunnen aanbieden met meer optie voor minder geld dan bij telenet ... ja dat is jullie net gelukt maar met de hakken over de sloot maar de meer opties ... die blijken er niet te zijn. 1) bij installatie modem en digibox bleek er een ethernetkabel te ontbreken van in input Proximus tot aan de plaats waar de modem moest komen ... duidelijk uitgelegd waar de input hangt maar zowel de vertegenwoordiger als de persoon aan de lijn zeiden dat alles klaar was voor installatie ... tot de technieker er was ... al een geluk was deze iemand van aanpakken en goede wil en ik snel een gat geboord en hij een kabel getrokken. dank u technieker 2) foutieve abo's aangemaakt voor de kids dus direct over hunnen limiet met de giga's ... even bellen o
Ik ben verhuisd naar Nederland en ik wil mijn Belgische abonnement behouden
Beste Vorig jaar in augustus (2016) zijn we overgestapt naar Proximus en hebben we Tuttimus genomen. Ik vroeg mij af of ik nu nog kan profiteren van de 3 maand gratis Netflix? Echter vindt ik nergens de code waarmee we Netflix konden activeren. Hoe werd deze gestuurd? via mail of via brief. Via mail is er niets te vinden. mvg Ulrike
Een aantal weken geleden belde ik naar de klantendienst om informatie te krijgen over het tuttimus aanbod, zeer enthousiast vertelden ze mij dat ze dat direct voor mij konden regelen, "welke kleur van GSM had u graag?", vragen ze nog, echter na het inhaken besef ik dat ik eigenlijk niet weet hoe die GSM naar mij gaat komen. Dan begint het, de eerste keer word mij verteld dat dit binnen de tien dagen in orde komt, de volgende keer zeggen ze dat ik niet eens recht heb op een GSM, iemand anders gesproken die zegt dat alles in orde is in mijn dossier en dat ik gecontacteerd zal worden, de keer daarop "oei, er is nooit een GSM besteld voor u en sowieso zijn deze pas in April terug voorradig". Na die telefoon heb ik een klacht opgestart om ervoor te zorgen dat de GSM wel goed gezet word in mijn dossier. Ik krijg een brief (een week later) dat mijn klacht is opgestart en dat ze die binnen de 10 werkdagen zouden behandelen. Daarna een brief die zegt dat het wat later gaat worden. Vand
Ik probeerde vandaag voor de 1e maal Proximus TV uit via internet in Spanje. Ik kan er zowaar alles mee doen : TV gids bekijken, film catalogus oproepen, naar alle zenders zoeken, etc, etc, werkelijk alles, behalve TV kijken ... Ik druk op alle mogelijke startknopjes die ik vind, en er gebeurt dan werkelijk HELEMAAL NIETS ! Met mijn internet scheelt er niets : ik beschik hier over een super performante verbinding via 'fibra optica', ik kijk dagelijks probleemloos naar het nieuws op de live stream van VRT (de redactie), kortom alles werkt uitstekend. Met Proximus TV wil het echter blijkbaar niet lukken, wat ik al vreesde, gezien alle andere problemen die ik de laatste tijd met Proximus ondervind ... Suggesties, oplossingen, ... zijn erg welkom !
Vandaag een brief gekregen met toch wel merkwaardige informatie: "vanaf 31 januari 2017 zal je niet langer Proximus TV kunnen kijken via je oude decoder". Een defect, dat proximus 8 maand vooraf kan voorspellen. Een sabotage dus van de verkoper van het toestel ! Daarnaast staat er : 1 jaar gratis huur als je binnen de maand na datum brief (25/5) de decoder omruilt. In werkelijkheid slechts 12-7= 5 maanden "gratis" huur want als ik tot 31/01/2017 op de gekochte decoder kijk, dan kost het me ook niets. Nu iets over de prijs: 8€/maand dus voor minstens 96€/jaar, (prijsstijgingen mogelijk!) kan ik mijn investering weggooien. Een toestel dat voor proximus nog geen 100€ aankoopprijs bedraagt, wordt verhuurd aan 100€ per jaar. Je moet maar durven ! Moest er nu nog vrije hardware keuze zijn, dan kon ik als gebruiker nog een andere decoder kopen en goed gediend zijn. Maar ProximusTV komt nu toch wel erg grof als duopolist uit de hoek. Met vrije hardwarekeuze zou Proximus dergelijke wanprakti
Onlangs via proximus move ons internet laten verhuizen...krijg ik een rekening gepresenteerd van 161.62EUR. Klopt dit wel? Dit lijkt me ontzettend veel!
Ik heb deze ochtend mijn Pay and GO kaart online herladen met 15 euro. Toen dit in orde was heb ik hetzelfde gedaan voor mijn vrouw. Echter na het ingeven van de beveiligingscode voor de betaling kreeg ik de melding dat zowel mijn GSM (OPNIEUW) als die van mijn vrouw herladen was. Ik heb echter mijn GSM nummer niet opnieuw ingegeven en het was ook zeker niet de bedoeling om deze 2 keer op te laden! Aangezien ik in Maleisië woon en maar voor een paar weken in België ben, heb ik niets aan deze extra herlaadbeurt. Want tegen dat ik de volgende keer terug naar België kom zal dit vervallen zijn. Is er een manier om dit terug te krijgen?
Hallo, Ik heb sinds zaterdag een nieuwe gsm met een abonnement easy+10 Ik heb de dag zelf (zaterdag) nog gebeld naar proximus om het abonnement te laten veranderen naar mobilus S daar kreeg ik 1GB mobiele data Deze man ging dat veranderen en binnen de 24u ging dat in orde zijn Het is reeds maandag en ik kan nog steeds niet op het mobiel internet Ook heb ik net alle instellingen overlopen op de support site maar niks helpt... Waaraan zou het probleem liggen ? Mvg Bryan
Proximus is op geen enkele manier te bereiken... ik zit al zo'n 3 kwartier te zoeken naar de best mogelijke manier om iemand te bereiken maar ik word eigenlijk altijd maar in een cirkeltje omgeleid... ik zocht op "webformulier"... geen informatie ik zoek naar een mail adres... niks te vinden ik bel 2 verschillende 0800 nummers, ik zit op beide nummers afzonderlijk al 10 minuten te wachten op contact... vorige week kon ik wél telefonisch binnen geraken via een 0800 nummer, maar werd de verbinding maar liefst 5!! keer door Proximus verbroken... eerlijk gezegd was zo'n webformulier makkelijker voor de klant hoor. Dan belde Proximus ons zelf terug. De service is er echt niet op verbeterd eerlijk gezegd...
Beste Wij verhuizen en hadden graag een tv geïnstalleerd in onze nieuwe slaapkamer. Er is geen coax aansluiting boven. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om draadloos boven analoge tv te ontvangen? Alvast bedankt
Ik ben nu al enkele maanden bij proximus. In het begin was er geen probleem tot dat enkele maanden geleden mijn decoder *zelf naar films kijkt*. Bij mijn afrekening kwam er telkens 80 euro bij. Dit snapte ik niet omdat ik geen film bekijk langs proximus want ik heb netflix. Nu dit was 2 maanden na elkaar gebeurd ( elke keer wel opgelost). Toen kreeg ik 2 nieuwe decoders en was dit voor een maand wel opgelost. Ik keek daarjuist op de site van proximus zelf en zag daar dat ik al naar 4 films had gekeken deze maand. Ik vind dit niet meer kunnen.
hoe installeer ik norton anti virus via proximus ?
Beste, sinds vorige vrijdag zijn we aangesloten bij Proximus Tuttimus, alles werkt normaal, soms is het internet wat traagjes, maar wat mij intrigeert is het feitdat, niettegenstaande MyProximuw is geactiveerd, ik de TV-app niet kan gebruiken noch op mijn smartphone (Huawei Y6) noch op mijn tablet (Samsing Galaxy A 2016), misschien kan iemand mij goede raad geven?
kan ik ook een pay&go kaart toevoegen aan mijn tutimus pack?
Dus mijn Oma heeft een 10 euro pay&Go+ kaart gekregen bij de gsm van 10 euro en ze kan naar niemand bellen of bericht sturen dus dacht ik misschien gsm nummer identificeren maar dat lukt ook niet iemand die mij kan helpen?
Beste, Ik wil toch even mijn mening kwijt over de service van de proximus klantendienst tijdens het weekend. Mijn schoonouders hadden een defecte oude decoder op zaterdag. Na 3 uur telefoon bleek uiteindelijk dat de decoder kapot was terwijl ik het al na minuten kon zien. Eerste punt : men kan niet meer om een nieuwe decoder in een proximuswinkel. Als je decoder kapot valt op een vrijdagavond heb je brute pech en heb je geen tv tot dinsdag of woensdag daarop. De klantendienst suggereert dat je maar tv overal moet gebruiken. Voor jonge mensen ok maar voor oudere mensen is dat nog altijd een probleem. Dit kan toch niet en is toch geen service. Tweede punt : je moet je decoder ophalen in een kialapunt het dichtst in de buurt. Ik weet niet tot waar de aardrijkskundige kennis rijkt maar we zagen op het internet een kialapunt op 1 km afstand terwijl de dame in kwestie ons stuurt naar één 5 km verder. Allemaal niet erg voor jonge mensen maar voor ouderen... De dame beweert bij h
Hoe sparen we eigenlijk punten via Premium Club? En hoeveel punten krijg je per maand? Ik heb nu reeds 2 maand proximus, maar heb nog steeds 0 punten...
Hallo Ik heb al enkele maanden last ervan dat MyProximus niet laadt. Ofwel blijf ik hangen op deze pagina: ofwel krijg ik simpelweg een error 403. Is er iemand die mij hiermee verder zou kunnen helpen? Alvast bedankt.
Beste Proximus, Klantnr.615794062 . Onlangs had ik op 12jan2017 tss 11u en 15u telefonisch contact met jullie commerciële dienst(welke callcenter weet ik niet). Die agente die ik die donderdag 12jan aan de lijn had zou een dossier hebben aangemaakt(tittimus voor de Samsung tv) die agente had mij gezegd dat ik zou gecontacteerd worden door iemand van de commerciële dienst tot op heden nog steeds geen telefoon van die dienst. Ik heb toen 23jan 2017 nog eens gebeld naar de commerciële dienst en die vriendelijke agente heeft mij gezegd dat er geen dossier was aangemaakt op 12jan 2017 ik was toen enorm aangedaan omdat ik dit niet gewoon ben van zo een grote profider als Proximus om mij iets wijs te maken via de telefoon en ook geen goede reclame voor Proximus in mijn ogen werken in die callcenters bende amateurs die van niets kennen. Omwille van die reden ben ik genijgt om mij te gaan informeren bij Telenet en mijn dossier over te maken naar Test Aankoop. Ik hoop van harte dat jullie he
Hallo, Bij mijn proximus aanvraag had ik all sports aangevraagd. Dit werd echter verkeerd doorgegeven en ik kreeg ms pass. Heb hiervoor gebeld en ze zouden dit aanpassen. Nu heb ik geen toegang meer tot ms pass maar de sportzenders/pass is ook niet zichtbaar. Kan iemand dit oplossen? Mvg Vincent
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.