Skip to main content

Mobiel netwerk

  • February 6, 2017
  • 2 reacties
  • 210 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds zaterdag een nieuwe gsm met een abonnement easy+10
Ik heb de dag zelf (zaterdag) nog gebeld naar proximus om het abonnement te laten veranderen naar mobilus S daar kreeg ik 1GB mobiele data
Deze man ging dat veranderen en binnen de 24u ging dat in orde zijn
Het is reeds maandag en ik kan nog steeds niet op het mobiel internet
Ook heb ik net alle instellingen overlopen op de support site maar niks helpt...

Waaraan zou het probleem liggen ?

Mvg
Bryan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Apprentice
  • February 6, 2017
Heb net hetzelfde probleem
is dat van u al opgelost ?

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • February 7, 2017
Hallo Bryan!

Kan u mij uw oproepnummer doorsturen via een privébericht aub?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kan ik het nodige voor u aanpassen.

Mvg,

Wouter