Skip to main content
Antwoord

Sportzenders niet zichtbaar

• February 5, 2017
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Centa
Hallo,

Bij mijn proximus aanvraag had ik all sports aangevraagd. Dit werd echter verkeerd doorgegeven en ik kreeg ms pass.
Heb hiervoor gebeld en ze zouden dit aanpassen.
Nu heb ik geen toegang meer tot ms pass maar de sportzenders/pass is ook niet zichtbaar.
Kan iemand dit oplossen?

Mvg

Vincent

Beste antwoord door Martin

Hallo,

Bij mijn proximus aanvraag had ik all sports aangevraagd. Dit werd echter verkeerd doorgegeven en ik kreeg ms pass.
Nu heb ik geen toegang meer tot ms pass maar de sportzenders/pass is ook niet zichtbaar.
Kan iemand dit oplossen?

Mvg

Vincent

probeer eens door de decoder even stroomloos te zetten (netstekke uittrekken of met schakelaar achteraan)
---------------------------------------------------------------------------------------
Waar kan ik trouwens ook de maandelijkse gratis film terug vinden?

Dat doe je zo: druk gewoon op de “On Demand”-knop van je afstandsbediening en selecteer daarna “Op aanvraag” > “Films” > “Mijn Blockbuster cadeau”.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Centa
  • Auteur
  • Apprentice
  • February 5, 2017

Martin
  • Antwoord
  • February 5, 2017
Hallo,

Kan iemand dit oplossen?

Mvg

Vincent

probeer eens door de decoder even stroomloos te zetten (netstekke uittrekken of met schakelaar achteraan)
---------------------------------------------------------------------------------------

Dat doe je zo: druk gewoon op de “On Demand”-knop van je afstandsbediening en selecteer daarna “Op aanvraag” > “Films” > “Mijn Blockbuster cadeau”.

Centa
  • Auteur
  • Apprentice
  • February 5, 2017
Super, bedankt alles werkt 😉

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • February 6, 2017
ok, fijn !!